Inlägg från: Axelberg79 |Visa alla inlägg
  • Axelberg79

BF Augusti 2016

skattenmust skrev 2016-03-01 11:08:57 följande:

ahh, pratade just med mvc och sa att jag fick mig ett utbrott på min man igår vilket ledde till en sammandragning, hon sa att det är helt okey så länge det inte håller i sig och återkommer, vilket det inte gjorde då jag gick och la mig i sängen efter att ha slängt täcke och kudde till mannen på soffan. 

Vilken vecka är du i ? Jag fick som sagt min första igår och mvc sa att det kan bli så vid ansträngning, om man springer till bussen, bär lite tungt eller stressar.

Jag går in i v 20 i morgon. På fredag ska vi på rul. Ska bli så kul att få se lillsmurf igen. Eller smurfan haha förhoppningsvis så ligger den inte och kniper med benen.
  • Axelberg79
    skattenmust skrev 2016-03-01 12:51:05 följande:

Någon mer som ska ha sen avnavling?

Känner mig opålitlig just om det.. Vad är för och nackdelarna med det??
  • Axelberg79
    Anonym (Alex) skrev 2016-03-01 22:11:10 följande:

Jag har bf 10 augusti. Finns det någon chans att jag ska ha blivit gravid med en kille jag hade samlag med i September? Eller måste det varit ett samlag i i november som resulterade i graviditet?? Blev ni alla gravida vid ett samlag i november? Varför jag frågar är för att jag inte han få tillbaka min mens efter jag slutade med p-pillrena så kan inte räkna utifrån sista mensen (har endast gått efter ultraljud)

Jag har BF 26 juli och vet med säkerhet att jag blev gravid 1 November. Så du har nog blivit gravid lite längre in i november.
  • Axelberg79

I söndags innan sambon åkte till jobbet så mätte vi runt min mage. Idag när han kom hem så mätte vi igen och jag hade ökat 2 cm!! Inte undra på att han tycker det är stor skillnad när han kommer hem <3 I morgon ska vi på rul.. längtar som en tok efter att f se lillsmurf igen...

• Axelberg79
    HJohannesson skrev 2016-03-03 21:36:59 följande:

Vad roligt mer rul imorgon! Jag har mitt om en vecka, men jag är så sjukt nervös!!!!! Är så himla rädd att drömmen tar slut

Ja jag har haft dom tankarna jag oxå men jag har intalat mig att så länge jag inte har ont, blöder och att jag har mina gravid symtom kvar så är allt bra. Vi har ju sett vår lillsmurf 2 ggr redan men vi vet inte vad det blir. Vi gjorde KUB testet och allt såg väldigt fint ut. Håller tummarna för dig.
  • Axelberg79

Ja det syns väldigt tydligt nu... Går inte att dölja alls :) jag hade det lite jobbigt när min son föddes för att jag var såååå bombsäker på att det var en tjej. Det tog mig nästan en vecka att ställa om hjärnan på att det var en kille. Inte för att jag älskade min bäbis mindre men sedan så skämdes jag över att jag hade så jobbigt att acceptera att det var en pojke så jag bestämde mig redan då att nästa gång skulle jag veta i förväg.
  • Axelberg79

Nu har vi varit och tittat på lillsmurf igen... hjärtat såg jättefint ut med alla dess delar och alla mått var jättebra, blev inte ens flyttad i datum.. Men den gjorde det omöjligt att de vad den hade mellan benen. Hahahahaha..... Men vi skulle få göra ett till ul i v 32 för att moderkakan låg långt ner så dom vill se att den inte växer ner över öppningen. Förhoppningsvis kommer vi att få veta då:) Men aja känner mig sååååååååååå lycklig just nu eftersom jag vet att allt är bra med lillsmurf.

• Axelberg79

Jag bokade min rul tid när vi var på KUB. Och jag är i v 20 nu. Dom sa idag att BM skulle hjälpa mig att boka nästa ul, moderkakan växte lite långt ner så jag ska kolla upp det om ca 12 v.

Svar på tråden BF Augusti 2016