Nmg skrev 2016-09-08 08:20:29 följande:
Tack tjejer för omtanken!
Tog i alla fall sovdosen igår och vaknade av att jag hade Värkar vid 4 tiden men lyckades somna om. Värkarn är kvar och gör ont men de kommer inte lika tätt nu pga tabletterna jag fick igår (lugnar ner livmodern) precis så Här var det igår morse oxå sen kom det igång igen under dagen.vet inte vad jag ska göra nu faktiskt... Om jag ringer till fl så kommer de säga att det är för långt mellan värkarna ingen idé att jag kommer in så kommer de säkert hänvisa till min inbokade tid imorgon bitti för igpngsättning (men jag blir inte förvånad om inte den heller blir av med tanke på de andra igångsättningarna som inte blev av), eller ska jag chansa och gå hemma och få Så där täta värkar igen och inte åka in?
Åker jag in på kvällen blir jag säkert hemskickad igen, problemet är att det inte kommer va så bra att inte sova på hela natten inför en igångsättning...
Man känner sig verkligen helt utlämnad. Usch!
Detta blir verkligen min sista graviditet kan jag lova,
Aldrig att jag utsätter mig och min kropp för denna sortens smärta igen och dålig sjukvård.
Bf +14 idag och 4:e dagen med Värkar. Och då har jag inte ens påbörjat en Aktiv förlossning. Spännande att se hur det här ska sluta.
Har du din partner hemma med dig när det drar ut så här på tiden?
Har funderat på om min kan ta ut 10 dagar osv även om man inte vet om det kanske till och med blir mer än tio dagar? Tycker inte det känns tryggt att sitta här i ett hus i skogen helt ensam. Särskilt inte om man ska ha värkar lika länge som du...