BF Augusti 2016
Sen kommer den luriga trean för er som vänta barn nr 3
Vi har bara ett namn som båda gillar. Mina barn var emot det först men nu har de ändrat sig. Så det blir nog en Sixten. :)
Gör ni era RUL på Östra, Mölndal eller på MVC? När jag vänta mina två andra barn så bodde vi i Älvängen och då tror jag att jag gjorde RUL på Mölndal där de även är födda. Jag gjorde RUL på MVC här i Kungsbacka den här gången. Ska tillbaks på torsdag igen för att förhoppningsvis få en bättre bild där det tydligt går att se de tre kärlen i hjärtat. Lite orolig även om hon sa att hon tyckte att hon såg dem och att allt annat såg bra ut.
Grattis alla till lyckade RUl!
Jag funderar på att ta semester 18 juli och ta semester och komptimmar tills bebis kommer. Bf 25/8. Jag hoppas att jag är pigg och kan orka tills dess. Jag jobbar på kontor så jag kommer nog inte få gå hen tidigare för FK då jag inte har tunga lyft i mitt jobb däremot har jag ett väldigt stillasittande jobb ich jag hoppas slippa svullna fötter och ben!!
Grattis till alla lyckade RUL idag! Mysigt! :)
Har precis varit på UL för att kolla de tre kärlen i Lillemans hjärta. Den här gången såg hon dem tydligt. Skönt! Men njurbäckenen var lite för stora, så troligtvis får vi komma på ytterligare ett UL i v 25-30 för att se om det rättat till sig.
Okey haha
Undra om
Man ska använda nässpray? Men man vill ju inte bli beroende av den...
Hej! Jag har ingen aning om var någon kommer ifrån, mycket annat har vi ju pratat/läst, men inte så mycket det. (har visserligen missat ca tre dagar o ca 170 inlägg, men skummat igenom lite)
Östersund här i alla fall
Kan inte alla skriva var ni bor?! Vore kul att se!
Jag bor en bit utanför Kungsbacka :)
Jag hade GBS när jag var gravid med nr 2. Kommer inte ihåg att jag hade några speciella symptom, tror det upptäcktes vid ett vanligt urinprov. Jag fick iaf antibiotika i samband med förlossningen.