Skogsnorpan skrev 2016-02-07 12:33:01 följande:
Hej
Jag har läst mycket i tråden men inte skrivit förut. BF 8 augusti med andra barnet har en 2-åring oxå.
Jag måste få fråga er andra om någon mer har ont i brösten och om någon har något bra förslag på vad jag kan göra?
Mina bröst är större nu än när jag ammade min första, de spänner, smärtan är enorm och de är stenhårda det känns som om jag skulle behöva pumpa ur! Men jag kan ju inte ha så mycket mjölk nu att jag ska behöva pumpa! Eller? Ska jag göra det i flera månader då eller? Är helt desperat på vad jag ska göra!
Ska ringa bm i morgon om jag inte kommer på något bra!
Usch jobbigt! Jag väntar också andra barnet men det var länge sen jag ammade första... Mina bröst har växt snart 3 storlekar, var väldigt öm för två veckor sen men det har lugnat ner sig... Dock får jag ont om jag sover utan bh... Kanske du kan prova värmekudde när det är som värst? BM har säkert jätte bra tips :) det blir bra ska du se!
Mika jag började också må illa igår igen, vadfan e detta haha! Precis när man trodde att man skulle slippa... Idag är lite bättre men men.
Friddelie89 skrev 2016-02-07 21:27:46 följande:
Jag är så sjukt sliten! Känns som mitt imunförsvar suger!! ???? jobbar på förskola med så smittas av allt hela tiden!
Jag känner mig också helt sliten och utbränd :( . Min son kmr hem med bakterier och jag är sjuk varenda vecka. Är ensamstående och jobbar 100% i vården så jag vill bara gråta ibland. Shit vad tufft det är.. BM fråga om jag bhvr gå ner i procent... Först tänkte jag att det var onödigt men kanske inte är en så dum tanke ändå... Går ju in i väggen snart... Förstår hur du känner! Kämpa på <3