Serah skrev 2016-03-10 20:47:51 följande:
Har inte heller införskaffat nåt än. Även om det kliar i fingrarna ibland :)
Men kika på vagn är kanske bra i vårt fall då jag och maken är lite oeniga i den frågan :/
Och ja:) jag börjat bli större. Och jag tror jag har börjar känna rörelser nu. De kommer mest på kvällen men inte så ofta och inte varje kväll riktigt.
Men jag känner mig trög och tung när jag går! Går som en snigel haha.
Vad jobbar du som?
Tycker det är bra sätt vi har, att de som vill kan komma in. Jag kikade på några augustitrådar innan jag kom hit men vågade inte innan kub. Men redan då var de låsta. Kändes nästan snopet :o därför blev jag glad att jag hittade den här tråden som var öppen och verkade varm och trevlig :)
Ja jag tänkte faktiskt börja med vagn! Fast min man är helt ointresserad av just den delen haha han verkar tycka att d e som när jag ska shoppa kläder .. Jobbigt och tråkigt haha. Resten är han gärna med på haha han köpte ett par foppa tofflor när han var utomlands så han e ändå steget före xD
Vad roligt att du börjat känns rörelser! Det var just på kvällarna jag också kände av de i början :)
Åh jag är också alldeles seg och tung haha! Känns som att d bara smugit på en!
Jag är aktivitetsansvarig undersköterska som jobbar med yngre dementa... Dvs utåtagerande vårdtagare :/ väldigt tungt faktiskt! Ska träffa läkaren på tisdag för att ev. Sjukskriva mig några procent!
Vad bra att du känner så :) jag letade augusti-trådar så fort jag plussat och redan då var alla stängda... Haha suck. Det var därför jag startade denna :) är sö glad att många hittat hit och alla verkar så trevliga !
Kram