• Zarizen

BF Augusti 2016

Nmg:

Jag jobbar som sjuksköterska på en stroke avdelning men vi har även hand om patienter med alla typer av "huvud-problem" såsom illamående, yrsel, kramper, huvudvärk etc. Det låter verkligen inte som en stroke utan kan mycket väl vara migrän. Hur som helst väldigt jobbigt. Hoppas du får hjälp. Krya.

• Zarizen
    Nmg skrev 2016-03-19 21:45:34 följande:

Tack skönt att höra! Jag har bara haft det 1 gång, peppar peppar hoppas det inte blir fler ggr. Om det hade varit nåt allvarligt så skulle man väl ha fått fler symtom under de här två veckorna?

Ja precis. Absolut. Och det har du ju inte.
  • Zarizen
    Nmg skrev 2016-03-20 10:09:32 följande:

Tack jag mår Mycket bättre idag, tack för omtanken. Höll på att googla sönder mobilen igår

Men efter era lugnande ord könns det bättre! Känner mig mycket positiv idag

Har en fråga angående bebis prylar, har ni börjat handla Nåt än? Barnvagn? Har ni bestämt vilken barnvagn ni ska köpa? Jag är inne på Emmaljunga Viking , är det nån som har nån erfarenhet av den? +-?

Har faktiskt suttit och googlat barnvagnar idag. Brio go med vitt chassi är såå snygg men oxå såå dyr :-O har verkligen inte råd med en ny sån. Har sett på lite andra märken som inte är kända och hittat en fin 3 i 1 (ligg, sitt och babyskydd). Allt för 5000:-
  • Zarizen

Jag har inte köpt så mkt men har iaf fixat spjälsäng med madrass, bilbarnstol, babynest, blöjhink, Bumbostol och en massa filtar. Syrran fick barn förra året så fick en del av henne till bra pris

Har kvar vagn, skötbord och babysitter samt kläder och textiler. Ska oxå till Ullared i April så ska försöka fixa en del då.

• Zarizen
    Nmg skrev 2016-03-20 13:43:21 följande:

Vilket mörke är det som

Är 3 i1?

Diuk duo eco 3 i 1 hette den!
  • Zarizen