BF Augusti 2016
Synd att du inte fick fler svar Moorii. Bara att bebisen inte ville vara kvar längre i magen känns ju som ett väldigt vagt svar. Varför startade inte förlossningen då liksom? Jaja, allt gick ju bra ändå så man får väl bara tacksam för det :)
Du har säkert rätt Kela. Bara att det är så annorlunda från när jag var gravid första gången.
Och vad spännande att det känns annorlunda för dig och Mulan nu! Hoppas hoppas att det kickar igång på allvar snart!
14 dagar till BF och jag är väl den enda som vill att bebisen stannar ett tag till :P
Trots att jag har dottern på dagis några timmar varje dag så är jag ändå helt färdig när kvällen är kommen och hon sover. Känner mig så tråkig gentemot henne eftersom jag inte orkar eller kan leka med henne på samma sätt längre. Det dåliga samvetet tar också energi tyvärr :/
Hoppas din bebis stannar inne hela vägen om det är det du önskar och att min kommer i morgon ha ha ha ha....
Ska till bm igen i morgon och förhoppningsvis är det sista gången ;) Har en tid till inbokad men det gör inget om jag missar den :P