Nmg skrev 2017-05-29 22:46:28 följande:
Hur går Det För er alla? Nån som börjat jobba än?
Har sån jobbångest!! Usch vill inte börja jobba igen...
Planen är att jobba 2 dagar i veckan från oktober, resten av året. Sedan jobba 80% från januari. Önskar så jag kunde vara hemma Längre men vill
Spara dagar så jag kan ta ut på
Lov osv.
Har även sökt in på Högskola skulle bli så Glad om jag kom in, fantastiskt skönt art plugga och ha "fria" dagar inte känna sig inlåst på ett kontor.
Vet inte hur vi tänker med barn igen, detta är MITt andra barn och sambons första. Skulle vilja ha en till men vet inte om det blir nå fler. Vi gjorde ivf och har visserligen 2 frysta kvar men inte Sälert att det funkar. Helst skulle jag vilja vänta 2 år men då Känner jag mig för gammal, kommer vara 35'då. Inte för att 35 är gammalt men jag fick min första vid 20'så då Känns det gammalt för mig haha.
Nä usch skulle vilka vrida tillbaka klockan till första veckan när min älskling va nyfödd.
Jag har sökt in till högskola till hösten men tror inte jag kommer komma in så ska börja jobba i augusti är tanken :) Då går sambon på pappaledigt i ett år (önskar jag va han.....)
Vi försöker skaffa ett syskon men jag ammar fortfarande och jag verkar inte kunna bli gravid så länge jag ammar :/ Har ju inte ens fått tillbaka min mens än.
Igår va vi hos barnläkaren och efter det fick hon ta sitt första blodprov :( Tog 20 minuter att få 4 rör och 3 vuxna personer försökte trycka ner henne men gick inte. Dom börjar bli jäkla starka nu de små liven. Jag började självklart gråta efteråt. Urs HEMSKT att se dom man älskar i panik. Hennes viktkurva har sedan länge börjat planas ut men nu börjar hon gå ner i vikt. Hon har problem med att göra nummer två och gråter och spyr varje gång för att hon är så hård.