BF Augusti 2016
Nej det är min sambos 3:e också, vi har två barn var sedan innan. Hans ex-fru är betydligt tuffare och känslokallare än vad jag är, så där behövde han nog inte stötta så mycket. Min mamma är nog ännu värre att ha med sig än min sambo. ;)
Inte så många dagar kvar med sol och värme för den här gången så ska försöka njuta en stund i solen i eftermiddag. Dagen igår gick åt till att sitta på akuten med dottern som fått en dörr uppslängd på sin fot. Inget brutet och ingen spricka men svullen och rejält ont. Så blir till att ta det lugnt och hoppa på kryckor några dagar för henne.
stackars dottern! Skönt att inget var brutet men shit alltså, tår gör sig ju påminda hela tiden. Hoppas värken släpper fort!
Herregud!
Det är ju jättesnart!
Fast jag tänkte gå hem 1/7 och det är ju inte jättelänge tills dess heller :)
Tänk att vi snart har våra bebisar hos oss! Vad galet!!!
Vår 2-åring pussar och klappar magen dagligen nu men jag vet fortfarande inte riktigt hur mycket hon faktiskt förstår.
Hon har alltid varit väldigt närhetsbehövande och velat bli buren mycket och så. Nu de senaste dagarna så kan hon en massa själv helt plötsligt.
Vill gå i trappan själv när vi ska gå och sova, behöver inte ligga nära när hon somnar, dricker vällingen på morgonen själv istället för att sitta i knät osv.
Det hör väl lite till åldern men jag inbillar mig att hon "vet" att hon behöver bli lite stor när lillasyster kommer så därför övar hon redan nu.
Åh jag längtar så mycket efter min knodd. Hoppas att han kommer på utsatt tid, han får gärna komma tidigare också. Är ju beräknad 28e dock så det skulle inte förvåna mig om jag drar över till september. Jag kommer sitta här och se er ploppa ut era godbitar och vara sååå avis!
Hoppas jag får gravidpenningen beviljad så jag slipper använda föräldradagar till det. Jag gillar inte att det är så mycket att skicka in och ansöka och jox. Och jag är så himla nojig att min inkomst är för dålig för att få ut en vettig penning på. Är så virrig och kass på sånt här att jag kommer göra fel känns det som. Snälla gud låt mig vinna jackpott på triss eller nått!