Är det vanligt att må såhär?
Jag har en dotter sen tidigare, men hon är nästan 8 så jag minns inte så jättemycket av graviditeten, men jag minns att jag mådde bra och nästan har varit lite mallig efter att jag har kunnat säga till alla som pratar om humörsvängningar, att jag inte påverkas så mycket av hormoner...
Men, nu är jag gravid igen i 7e veckan, och jag läser att att humöret kan växla från jätteledsen/arg till jättelycklig, men för mig har det sen tre veckor tillbaka varit stadigt lågt bara.
Jag är inte jätteledsen eller arg, men verkligen inte glad heller. Jag är..ingenting.
Jag vill inte jobba, jag vill inte vara hemma, jag är trött och seg men inte så att jag vill sova, när jag väl somnar sover jag dåligt, jag vill inte gå upp på mornarna, har ingen större aptit pga lätt illamående, har ingen lust att träffa kompisar eller ta det lugnt i soffan och kolla nån film eller serie. Jag vill ingenting!
Så det skulle mest vara skönt att höra om någon upplevt liknande, för vi har kämpat ganska hårt för att bli gravida osv, och jag borde vara jätteglad, men känner mig nu mer som en levande död. :/
Tacksam för svar.