• LisaDasov

Hjälp att hitta billiga bh:ar

Hej!

Jag behöver tips på sidor som säljer bh:ar på nätet. Idag får jag betala med (mycket tur) 300-400kr i min storleken 85F vilket jag anser är överpriser. Min närmsta vän har 75C och handlar bhar för 150-200kr vilket jag tycker är mer rimligt.  

Varför jag tycker det är överpriser: Låt säga att jag går och köper en jacka/tröja/byxor i storlek S och betalar 1000kr, det är inte så att storlek XL kostar 2000kr (trots att plagget måste sys med mycket mer material) 

Tacksam om någon hade ett bra tips:)

• Svar på tråden Hjälp att hitta billiga bh:ar
  • Malin90a

Då kan jag tipsa dig om max99, en svensk outlet/rea-sida som jag har börjat handla hos, dem kör typ alltid 50-80% rea på allt. Jag har varit mycket nöjd med det jag beställt!

Där kostar alla bhar oavsett storlek max 99kr :) mindre storlekar kostar typ 69kr osv..Dem har till och med BH-set för 99kr 

www.max99.se

Lycka till :D

• LisaDasov
    Malin90a skrev 2016-01-09 15:53:04 följande:

Då kan jag tipsa dig om max99, en svensk outlet/rea-sida som jag har börjat handla hos, dem kör typ alltid 50-80% rea på allt. Jag har varit mycket nöjd med det jag beställt!

Där kostar alla bhar oavsett storlek max 99kr :) mindre storlekar kostar typ 69kr osv..Dem har till och med BH-set för 99kr 

www.max99.se

Lycka till :D

TACK SÅ JÄTTE MYCKET HjärtaKyss

Ska beställa direkt, precis vad jag letat efter du är bäst! 

• prematur mor

Bonprix är annars bra. Beställde nyss tre st för 249 i e kupa.

• Moah

Bonprix har väldigt bra priser, jag köper därifrån och jag har 90 F/G

• AnneliR

Lindex har ju storlek 85F, har köpt flera där och priset ligger runt 200 kr. Kan man testa innan oxå :)

• Carlita

Rekommenderar också max99.se

Där hittar du inte bara klassiska enkla, utan även sexigare bhar.

PS. Har även handlat babykläder där till sonen. Samt boxershorts och slipsar till killen. KanonSkrattande

• ÄnnuEnStockholmare

Ellos har bra bh:ar av god kvalitet, priset blir som du säger (dvs. runt 349 kr) men om de är av bra kvalitet håller de ju längre, och du behöver köpa färre ex.

Svar på tråden Hjälp att hitta billiga bh:ar