Gravid efter missfall
Hej allihopa!
Jag blev gravid i mitten av augusti 2015 men i oktober fick jag veta att jag hade fått missfall. Jag upptäckte detta i vecka 11 men missfallet skedde i vecka 8. Jag fick alltså ingen blödning men efter en tid av yrsel gick jag till barnmorskan som berättade att jag fått missfall. Det slutade ned att jag fick göra en skrapning den 21 oktober och jag har sedan dess inte fått min mens. Har läst att man kan bli gravid utan att cykeln är back on track å har sedan en vecka tillbaka känt av vissa symptom, förstorade bröst, törstig, trött uppsvälld mage. Jag fick dessutom en blödning i fredags 8/01 som varade en halv dag. Utifrån min senaste mens innan min första graviditet (27/07) bör jag få mens på måndag 11/01 men vet inte om menscykeln skakas av en graviditet och skrapning så måndag kanske inte alls gäller. Jag gjorde ett test imorse 9/01 som var negativt men det är fortfarande tidigt. Jag vill väldigt gärna bli gravid så är rädd för att dessa symptom jag känner bara är i mitt huvud.. Vad tror ni om min situation?