Hur känns det att bli penetrerad?
Jag alltid har undrat över är hur det känns för en tjej att bli penetrerad. Nu syftar jag väl inte på specifika detaljer utan mer över lag hur ni kvinnor/tjejer upplever det när ni blir penetrerade.
Jag alltid har undrat över är hur det känns för en tjej att bli penetrerad. Nu syftar jag väl inte på specifika detaljer utan mer över lag hur ni kvinnor/tjejer upplever det när ni blir penetrerade.
Du kan ju uppleva det själv genom att penetrera anus. Känslan är rätt lik.
För min del som tjej känns det knappt. Killar tror ofta att det är jätteskönt för en tjej att få
en kuk i sig, men för många tjejer känns det liksom inget speciellt.
Det beror på massor med olika faktorer hur det känns för mig, kåthet, våthet, kondom, vinkel, storlek, mängd sex innan osv :) däremot är att slidans insida ganska okänslig på ytan, känseln är alltså inte som vanlig hud, om någon skulle köra "bulleri bock" skulle jag inte kunna avgöra hur många fingrar som trycks mot slidväggen.
För min del som tjej känns det knappt. Killar tror ofta att det är jätteskönt för en tjej att få
en kuk i sig, men för många tjejer känns det liksom inget speciellt.
Ja bland de 50-tal tjejer som jag pratat med. Slidan är ju ett rätt så okänsligt område, många tjejer stönar ändå för att inte killen ska ta illa upp.
Ja bland de 50-tal tjejer som jag pratat med. Slidan är ju ett rätt så okänsligt område, många tjejer stönar ändå för att inte killen ska ta illa upp.
Du kan ju uppleva det själv genom att penetrera anus. Känslan är rätt lik.
Men ärligt?! För killar är ju penetrering otroligt skönt och inget en kille vill vara utan. Klart tjejer låtsats att det är jätteskönt också då. Eller vill du aldrig mer ha penetrerande sex?
Känner mig plötsligt lurad av tjejer som uppenbarligen fejkat orgasm vid penetrering. Hörni lur-tjejer! Vafan menar ni med att göra så???
Men ärligt?! För killar är ju penetrering otroligt skönt och inget en kille vill vara utan. Klart tjejer låtsats att det är jätteskönt också då. Eller vill du aldrig mer ha penetrerande sex?
Stoppa ett finger i rövhålet, vad känns det mest i? Fingret eller röven??