• Anonym (Doktor Alban)

Hur känns det att bli penetrerad?

Jag alltid har undrat över är hur det känns för en tjej att bli penetrerad. Nu syftar jag väl inte på specifika detaljer utan mer över lag hur ni kvinnor/tjejer upplever det när ni blir penetrerade.

• Svar på tråden Hur känns det att bli penetrerad?
  • Anonym (Prova)

Du kan ju uppleva det själv genom att penetrera anus. Känslan är rätt lik.

• Anonym (Hmm)

För min del som tjej känns det knappt. Killar tror ofta att det är jätteskönt för en tjej att få

en kuk i sig, men för många tjejer känns det liksom inget speciellt.

• Samtalshoran

Det beror på massor med olika faktorer hur det känns för mig, kåthet, våthet, kondom, vinkel, storlek, mängd sex innan osv :) däremot är att slidans insida ganska okänslig på ytan, känseln är alltså inte som vanlig hud, om någon skulle köra "bulleri bock" skulle jag inte kunna avgöra hur många fingrar som trycks mot slidväggen.

• vargveum
    Anonym (Hmm) skrev 2016-01-10 18:05:36 följande:

För min del som tjej känns det knappt. Killar tror ofta att det är jätteskönt för en tjej att få

en kuk i sig, men för många tjejer känns det liksom inget speciellt.

Hur många då? Procent? Hänvisning till studie?
  • Anonym (Hmm)

Ja bland de 50-tal tjejer som jag pratat med. Slidan är ju ett rätt så okänsligt område, många tjejer stönar ändå för att inte killen ska ta illa upp.

• vargveum
    Anonym (Hmm) skrev 2016-01-10 20:57:44 följande:

Ja bland de 50-tal tjejer som jag pratat med. Slidan är ju ett rätt så okänsligt område, många tjejer stönar ändå för att inte killen ska ta illa upp.

Känner mig plötsligt lurad av tjejer som uppenbarligen fejkat orgasm vid penetrering. Hörni lur-tjejer! Vafan menar ni med att göra så???
  • j a d e
    Anonym (Prova) skrev 2016-01-10 18:00:16 följande:

Du kan ju uppleva det själv genom att penetrera anus. Känslan är rätt lik.

Nähähhä då, fast det här var rätt kul
  • Anonym (Hmm)

Men ärligt?! För killar är ju penetrering otroligt skönt och inget en kille vill vara utan. Klart tjejer låtsats att det är jätteskönt också då. Eller vill du aldrig mer ha penetrerande sex?

• Samtalshoran
    vargveum skrev 2016-01-10 21:06:22 följande:

Känner mig plötsligt lurad av tjejer som uppenbarligen fejkat orgasm vid penetrering. Hörni lur-tjejer! Vafan menar ni med att göra så???

Fan, han kom på oss! Run! Hide!
  • j a d e
    Anonym (Hmm) skrev 2016-01-10 21:10:50 följande:

Men ärligt?! För killar är ju penetrering otroligt skönt och inget en kille vill vara utan. Klart tjejer låtsats att det är jätteskönt också då. Eller vill du aldrig mer ha penetrerande sex?

Vad gillar du för sex då? Du kan väl passa på att berätta vad resten av kvinnosläktet gillar med när du ändå är igång?
  • vargveum
    Samtalshoran skrev 2016-01-10 21:11:34 följande:
    Fan, han kom på oss! Run! Hide!
    Mitt liv var en lögn... Skrattande
  • Anonym (Seg_deg)

Stoppa ett finger i rövhålet, vad känns det mest i? Fingret eller röven??

Svar på tråden Hur känns det att bli penetrerad?