• Anonym (klantarsle)

Halva brynet försvann! Vad ska jag göra nu?

Alltså jag smäller av nu. Jag har en sån liten ansiktstrimmer som jag ansar mina ögonbryn med. Skulle göra mig lite fin inför skolstarten imorrn. Tror du inte jag rakar av halva brynet då!!!? Puts väck! Hur fasen ska jag fixa det? Har kolsvarta bryn och måla dit resterande hälft så bara konstigt ut.

• Svar på tråden Halva brynet försvann! Vad ska jag göra nu?
  • Smarthuvud

Näshär och superlim?

Jag vet inte.. Raka av dig allt och säg att du manifesterar mot att kvinnor ska fixa ögonbrynen?

• Smarthuvud

Sätt en STOR sjörövarlapp över ögat och säg att du blivit skelögd och måste öva ditt svagare öga?

• Anonym (Anna)

Kosmetisk 3D tatuering- sååååå snyggt och ser helt naturligt ut, sitter 1-3 år.

• Anonym (Mio)
    Anonym (Anna) skrev 2016-01-10 22:56:16 följande:

Kosmetisk 3D tatuering- sååååå snyggt och ser helt naturligt ut, sitter 1-3 år.

Det är jättefult och ser äckligt ut
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Mio) skrev 2016-01-10 23:02:47 följande:
    Ja om man tar en behandling i nån billig källarlokal kanske men annars kan jag lova dig att man inte ens ser att det är en tatuering!
  • Anonym (Blä)

Du förstår väl att det inte går att göra något åt saken? Det växer ut, men inte tills imorrn. Måla eller inte, det är upp till dig och även det enda alternativet.

• Anonym (xyz)

Låt det vara som det är och bjud skolkamraterna på ett skratt.
    Jag inser att det kan vara svårt om man har dålig självkänsla.
    Är du man eller kvinna?

• Anonym (Ellen)
    Anonym (Mio) skrev 2016-01-10 23:02:47 följande:
    Eeh nej. Det ser naturligt ut. Det är inte 1987 års blå/grå ögonbrynstatuering som åsyftas
  • Anonym (klantarsle)

Jag är kvinna och säker på mig själv. Jag kommer låta det vara. Jag bjuder på det! :)

• Anonym (Mia)

Ingen fara, jag gjorde nyligen liknande, också med en ögonbryns "rakapparat". Jag gjorde ett stort hack mitt i brynet och ser ut som Vanilla Ice. Rätt coolt om man vore en tonåring, men inte som en 40 årig professionell som måste gå till arbetet.

Jag fyller i hacket med en ögonbrynspenna och det syns inte alls då. Men ungarna skrattar här åt mig varje kväll efter att jag tvättat bort sminket.

• Anonym (Mio)
    Anonym (Ellen) skrev 2016-01-11 00:10:56 följande:
    Eeh nej. Det ser naturligt ut. Det är inte 1987 års blå/grå ögonbrynstatuering som åsyftas
    Eh nä! Naturligt !? Det är inte äkta HÅR , det är en tatuering som inte ser äkta ut!
  • Stårschan

Raka bort motsvarande del av andra ögonbrynet också och starta en trend? Flört

• jagärjagvemärdu
    Anonym (Ellen) skrev 2016-01-11 00:10:56 följande:
    Nej det ser inta naturligt ut... Länka gärna bilder där du tycker det ser naturligt ut.
  • Anonym (fyll i)

fyll i dem med en mörkbrun penna (gör jag) , inte "måla". vet du hur man gör blir det snyggt.

• Anonym (klantarsle)
    Anonym (fyll i) skrev 2016-01-12 17:39:21 följande:

fyll i dem med en mörkbrun penna (gör jag) , inte "måla". vet du hur man gör blir det snyggt.

Nä jag vet inte för när jag fyllde i så såg det hemskt ut. Men jag kör som det är, alla har redan sett nu, jag får låta de växa ut :)
  • Sjömamma

En kompis till mig gjorde samma miss en gång när vi var i den åldern. Hon satte ett plåster över och sa att hon hade slagit sig när hon övade höjdhoppning ????

• Anonym (vänta)

Som jag när en iransk hårfrisörska fått lov att plocka "lite" och lämnade en smal träd eller min dotter när hon råkat klippa av det mesta på ena sidan med sax när hon skulle "justera". Blir gråtfärdig, resignerar, väntar på att det växer ut och kan i efterhand skratta åt saken.

• flygrl
    Anonym (Mia) skrev 2016-01-11 05:37:23 följande:

Ingen fara, jag gjorde nyligen liknande, också med en ögonbryns "rakapparat". Jag gjorde ett stort hack mitt i brynet och ser ut som Vanilla Ice. Rätt coolt om man vore en tonåring, men inte som en 40 årig professionell som måste gå till arbetet.

Jag fyller i hacket med en ögonbrynspenna och det syns inte alls då. Men ungarna skrattar här åt mig varje kväll efter att jag tvättat bort sminket.

Haha jag tänkte också på cuts när jag läste om stackars TS tabbe. Men just Vanilla Ice av alla rappers???

(OBS! Inget illa menat från mig ;)
Svar på tråden Halva brynet försvann! Vad ska jag göra nu?