• Anonym (Anonym)

Kattmat vs hundmat

Ni som har testat att äta kattmat och hundmat, vilken var godast? Kattmat torrfoder är gott det smakar lite likt fiskmat. Hundmat därimot smakar beskt om jag skulle beskriva det. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Kattmat vs hundmat
  • Anonym (B)

Kattmat men det beror också på vilken sort vi pratar om. Godast är sheba.

• Anonym (.)

Varför ens äta det som inte är avsett för oss att äta? Sjukt.

• Anonym (Anonym)

Sheba är väl mjukma?? Gillar bara torrfoder

• Anonym (B)
    Anonym (Anonym) skrev 2016-01-11 08:28:20 följande:

Sheba är väl mjukma?? Gillar bara torrfoder

Ja det är mjukmat, det är väl en smakfråga antar jag :) gillar krämig mat. Om du gillar torrt kan jag tipsa om royal canin eller friskis.
  • Anonym (B)
    Anonym (.) skrev 2016-01-11 07:36:42 följande:

Man äter väl det man tycker är gott? Ser inte det sjuka i det.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (B) skrev 2016-01-11 08:30:26 följande:

Ja det är mjukmat, det är väl en smakfråga antar jag :) gillar krämig mat. Om du gillar torrt kan jag tipsa om royal canin eller friskis.

Okej ska göra det
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (B) skrev 2016-01-11 08:30:26 följande:

Okej ska göra det
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

När jag var liten hade vi en hund och hon åt något som jag bara kan beskriva som en slags müsli som vi hade i en stor tunna. Det fanns någon slags korn i den som jag tyckte var jättegott efter att ha testat. Så det hände ofta att jag tog mig en smakbit när tillfälle gavs.

Övrigt torrfoder har jag inte testat, varken för katt eller hund.

Anonym (.) skrev 2016-01-11 07:36:42 följande:

Vad är det som är sjukt med det?

Dessutom kan man ju fråga sig vad som är avsett för allätaren människan att äta. Vi skulle med stor sannolikhet kunna leva på både hundmat och kattmat.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
Svar på tråden Kattmat vs hundmat