Träna i bomullstights?
Vilka material bör man träna i?
Kan man träna i bomullstights?
Vilka material bör man träna i?
Kan man träna i bomullstights?
Femfemma.
Till ts, , prova, det är väl det bästa sättet att få reda på om det funkar.
Och gör det det så är det ju bara att fortsätta, annars får du byta.
Men testa kan du ju alltid göra.
Du kan inte tänka dig att argumentera med något annat än tummarna.
Det blir lätt meningslöst att följa, har du inga andra argument?
Tack alla som svarat!! :) ja, jag körde på bomull :)
Jag testade och det funkade faktiskt bra :)
Dansade i dem och det var skönt material att ha på sig. Faktiskt bättre än polyester. :)
Undrar vad L och M sysslar med? :)
Det hade du alltså inte.
Några argument alltså, då var det klarlagt.
Nu kan du tumma på bäst du vill, vi vet ändå hur det ligger till.
Jag tränar inte i bomull just för att svetten syns så tydligt kring skrevet och rumpan. I polyester så torkar det snabbt och hinner typ inte synas. Brukar träna i gymmet och blir extremt varm om rumpan när jag sitter vid olika redskap/maskiner. Men för när jag körde mycket hinderbanor så var bomull det skönaste. Samma om jag ex paddlar på sommaren då gillar jag stora bomulls t-shorts. Men allt beror på vad man tycker om och föredrar. Är du bekväm med bomulls så kör på det. Folk har så olika stil så det är ingen som bryr sig om vad andra har på sig för typ av material heller om det inte är något som väcker uppmärksamhet då.
Jag tränar inte i bomull just för att svetten syns så tydligt kring skrevet och rumpan. I polyester så torkar det snabbt och hinner typ inte synas. Brukar träna i gymmet och blir extremt varm om rumpan när jag sitter vid olika redskap/maskiner. Men för när jag körde mycket hinderbanor så var bomull det skönaste. Samma om jag ex paddlar på sommaren då gillar jag stora bomulls t-shorts. Men allt beror på vad man tycker om och föredrar. Är du bekväm med bomulls så kör på det. Folk har så olika stil så det är ingen som bryr sig om vad andra har på sig för typ av material heller om det inte är något som väcker uppmärksamhet då.