Pojke eller flicka
Hej alla där ute!
Har varit på ul igår. Jag var i v 17+1.
Enligt BM såg inte inte varken eller vad det blir för kön.
Har ni varit med om det?
Hej alla där ute!
Har varit på ul igår. Jag var i v 17+1.
Enligt BM såg inte inte varken eller vad det blir för kön.
Har ni varit med om det?
Japp det var jag med om. Fick ett nytt rul då för att hon inte kunde se urinblåsan heller. På mitt andra rul syntes allt!
Boka in ett köns-ul privat om du vill veta.
Nej ibland ligger barnet så att det inte går att se. Vill du verkligen veta får du betala ett privat köns ul.
Tror jag var i vecka 20 när jag gjorde mitt första ultraljud och barnmorskan kunde inte heller se kön. I början var det lite frustrerande att inte veta könet för det blev så tråkigt och köpa neutrala kläder och vi var tvungna att bestämma både tjej och killnamn. Nu har jag klarat mig i 41 veckor (!!!) hade bf för 5 dagar sen, förstår att bebisen den inte vill komma ut i denna kylan haha!
Är det någon som kan gissa kön? :D
Svårt och se mellanbeben tycker jag. Hör av dig när barnet vill komna. Va spännande
Svårt och se mellanbeben tycker jag. Hör av dig när barnet vill komna. Va spännande
Nej jag ska ändå på ul igen i v 32. Hoppas att de kan kolla då. Får vänta o avvakta
Hej
Det är jätte svårt ibland att vara säkert. De har sagt till mig både och. Så det blir en överraskning :)
Bifogar min bild så kallad "pottbild ". Får se om ni ser nåt bättre.
Nej jag ska ändå på ul igen i v 32. Hoppas att de kan kolla då. Får vänta o avvakta
Mm oj det måste vara såå jobbigt att köpa "könsneutrala" kläder. Vad är ni för människor som ens köper en viss färg efter kön? Det är sjukt.
Jag tycker man ska respektera andras val till kläder och färg. den som tycker är sjukt så då inte kommentera här tack!
Mm oj det måste vara såå jobbigt att köpa "könsneutrala" kläder. Vad är ni för människor som ens köper en viss färg efter kön? Det är sjukt.
HAHA "B", vi är helt normala människor, vad är du för sorts människa? :)
könsneutrala ja, vem sa något om färg? DU!
Jag ser något där det står "åh tråkigt och köpa rosa kläder och ut kommer en pojke osv"
könsneutrala som både flickor och pojkar kan ha.
HAHA "B", vi är helt normala människor, vad är du för sorts människa? :)
könsneutrala ja, vem sa något om färg? DU!
Jag ser något där det står "åh tråkigt och köpa rosa kläder och ut kommer en pojke osv"
könsneutrala som både flickor och pojkar kan ha.
Hej
Det är jätte svårt ibland att vara säkert. De har sagt till mig både och. Så det blir en överraskning :)
Bifogar min bild så kallad "pottbild ". Får se om ni ser nåt bättre.
Flicka! blygdläpparna ju.... eller är det en pung ?
Kan någon gissa på min <3 v 12