• Sas12345678900

Vi är en rik familj

Vi är en rik familj som bor i Saltsjöbaden i ett stort hus som kostar 89 000 000 vi har en stor yacht i Los Angeles och vi har sommarhus i bevely hils

Och vi våra barn går på lundsberg intinat skola

• Svar på tråden Vi är en rik familj
  • BCH52

Lite osäker på vad du vill diskutera eller om du har någon fråga. Råkade du kanske skicka iväg inlägget innan du skrivit klart?

• Sas12345678900

Nej är du dum i huvudet fattig lapp jag vill skryta om att vi har råd med att åka utomlands 45 gånger om året

• Anonym (Långsvans)

Och hen bleknar sitt rövhåll minst varje vecka.

• BCH52
    Sas12345678900 skrev 2016-01-14 18:26:41 följande:

Nej är du dum i huvudet fattig lapp jag vill skryta om att vi har råd med att åka utomlands 45 gånger om året

Då missuppfattade jag ditt inlägg. Jag ber om ursäkt för detta.
  • Dixie
    Sas12345678900 skrev 2016-01-14 18:26:41 följande:

spännande - var brukar ni åka? har du något favoritresmål? eller något favorit res mål? 
  • Sas12345678900

Mitt favorit Bor du i The Royal Penthouse svit på Hotel President Wilson i Genève på får du förutom en massa annan lyx också skottsäkert glas (!) och en privat hiss. Men för det får du betala 976 000 kronor per natt. Sviten har tolv sovrum - var och en med ett eget badrum i marmor, biljardbord och ett eget gym. Det ingår även privat personal såsom kock, butler och personlig assistent. Runt hela sviten går en stor terrass med utsikt över Alperna.

• Dixie
    Sas12345678900 skrev 2016-01-14 18:49:45 följande:

Mitt favorit Bor du i The Royal Penthouse svit på Hotel President Wilson i Genève på får du förutom en massa annan lyx också skottsäkert glas (!) och en privat hiss. Men för det får du betala 976 000 kronor per natt. Sviten har tolv sovrum - var och en med ett eget badrum i marmor, biljardbord och ett eget gym. Det ingår även privat personal såsom kock, butler och personlig assistent. Runt hela sviten går en stor terrass med utsikt över Alperna.

var är trevligt med detta? vad gör man i Geneve? för jag gissar att ni har vars ett badrum hemma också, så det kan väl inte vara så speciellt? 
Svar på tråden Vi är en rik familj