Inlägg från: ulanta |Visa alla inlägg
  • ulanta

Hur kan man vilja vara muslim??

Islam finns som ett politiskt redskap för att förtrycka människor. Hela iden bakom denna religion är att stänga ute kvinnor från all makt och inflytande. Driva män galna genom att förbjuda självtillfredställelse och slå ner hårt med dödstraff på alla homosexuella. Vill man ha ett öppet och tolerant samhälle där alla får lika möjligheter måste islam begränsas helst totalförbjudas. Skrev förut som ts att Muhammed var en grym man som bedrev slavhandel och pedofili men det blev raderat av moderatorerna. Sen får man inte köpa lögnen om att det är en fredens religion då en annan grundtake i islam är att med våld tvinga världen att underkasta sig och gå med.

• ulanta
    Anonym (Muslimsk kvinna) skrev 2016-06-08 18:20:56 följande:

Hej jag är en muslimskt kvinna, islam är en otroligt fin religion, och många här som har väldigt konstig verklighetsuppfattning på religionen inom islam! Fråga mig gärna saker så ska jag svara på de jag vet och kan! Så kanske alltid någon ändrar uppfattning om islam! Jag kan långt ifrån allt men jag kan mycket

Vad har du för tankar om Mona Walter. Föredetta muslimsk Somaliska. Som nu åker runt i hela Sverige och försöker rädda kvinnor från Islam och dess kvinnoförtryck. Hon berättar om ett fritt Somalia som blev tvingat in i Islam. Om hur hon kom till Sverige och blev ännu mer förtryckt här. Islampoliser i området som tvingade kvinnor att bära slöja och sluta dansa mm.
  • ulanta
    Anonym (Muslimsk kvinna) skrev 2016-06-09 00:27:54 följande:

Faktiskt inget jag hört talas om men utifrån det du skriver så låter det hemskt, och ingen förtjänar att bli behandlad så, som jag skrivit tidigare så måste man skilja på islam och muslim, en muslims handlingar har inte alltid något med islam att göra, islam står för något fint, något så otroligt mycket respekt gentemot alla människor än någon annan religon, ta t.ex IS dom kallar sig muslimer men deras handlingar står inte islam för, det dom gör är så mycket i mot islam det bara kan bli, att människor kan tolka samma koran, samma text som alla andra läser så fel är skrämmande! Så ännu en gång ni måste skilja på islam och muslim. Om varje människa skulle sätta sig och läsa Koranen, boken om profetens liv, lyssna och läsa alla hadither så skulle inte så många människor ha ett sådant hat/ilska/rädsla för religionen!

www.thereligionofpeace.com hävdar att det finns 109 våldsamma verser i koranen. Har själv läst en hel del av dem och det är håresande. Förtryck och förslava alla icke muslimer. Döda alla icke muslimer mm...
Svar på tråden Hur kan man vilja vara muslim??