• Anonym (Knullkompis)

Hur gamla män väljer du som knullkompis?

Hur gamla män väljer du som knullkompis? Och INTE förhållande, bara knulla... Nu snackar vi GENOMSNITTLIGA män för den åldern, inte någon George Clooney eller liknande.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gamla män väljer du som knullkompis?
  • Anonym (öhh)

Det finns ingen genomsnittlig ålder för det. Väljer inte utifrån åldersspann. Väljer utifrån person oavsett om det är kk, partner eller tillfälligt ruk.

• Cecese

Jag bryr mej inte ett dugg om ålder. Jag är 36 år och 20-55 år kan jag tänka mej som kk. 

• Snötäckt

Jag är mellan 25-30 år och föredrar att ha sex med män kring ungefär 45-55 år (plus/minus några år).

Fast nu när jag är i ett förhållande med en jämnårig kille, så är sex med äldre så klart inget jag går och längtar efter.

Men när jag inte är i en relation, så är det äldre och enbart äldre som jag vill ha sex med. Inga one night stands med jämnåriga.

• Anonym (Kinky)

Allt sen jag var 13 år och förlorade oskulden så har jag alltid haft minst 30 år mellan mig och mina sexpartners.

• IsDimma

Dom senaste typ 10-12 åren (är idag 30) har jag oftast gått på män runt 40-50 sådär. I mitt tycke har män sin sexuella glansålder då

• Anonym (Alltså)

Av hittills sju svar är det två som aktivt väljer och föredrar äldre män som sexpartners, alltså nästa 30%. Då är det ju inte konstigt att äldre män raggar på yngre kvinnor, något som många här förfasar sig över. Det funkar ju...

• Anonym (Kinky)
    Anonym (Alltså) skrev 2016-01-16 15:38:22 följande:

Av hittills sju svar är det två som aktivt väljer och föredrar äldre män som sexpartners, alltså nästa 30%. Då är det ju inte konstigt att äldre män raggar på yngre kvinnor, något som många här förfasar sig över. Det funkar ju...

Klart att det funkar! Det är många människors kinks framförallt tjejers att tända på äldre män. Det är hett, sexigt och tabu. Tre bra egenskaper för lyckat sex!

Jag ska tillägga att jag inte kan tänka mig ett förhållande med en äldre man utan bara sex. Jag känner inte att jag har mer än sexet gemensamt med någon som är i min pappas ålder eller till och med äldre.
  • Brunhilde
    Anonym (Alltså) skrev 2016-01-16 15:38:22 följande:
    Av de som har svarat här ja. Det finns nog lika många som föredrar yngre män. 
  • Anonym (No ageplay)
    Brunhilde skrev 2016-01-16 17:13:34 följande:
    Mitt alternativ finns inte ens med på listan... 50+ och föredrar sex med killar 30 och uppåt. Som knullkompis har jag inte lust att ha sex med sådana med omatchande preferenser, vara förstående när potensen sviker eller det inte funkar med kondom så det är faktorer som är betydligt viktigare än ålder.
  • Anonym (50)
    Anonym (No ageplay) skrev 2016-01-16 19:44:47 följande:
    Mitt alternativ finns inte ens med på listan... 50+ och föredrar sex med killar 30 och uppåt. Som knullkompis har jag inte lust att ha sex med sådana med omatchande preferenser, vara förstående när potensen sviker eller det inte funkar med kondom så det är faktorer som är betydligt viktigare än ålder.
    Är det inte lite knepigt att hitta attraktiva 30-åringar som vill ha en kvinna på 50+ som kk? Jag är nästan 50 själv så jag undrar.
  • Anonym (Alltså)
    Brunhilde skrev 2016-01-16 17:13:34 följande:
    Så är det säkert! Men i många trådar förfasar sig kvinnor över 20-25-åringar som väljer att ha sex med äldre män och skrattar åt mogna män som raggar på unga kvinnor. Men som sagt, det funkar!

Vilken tur att vi har olika tycke och smak!
  • emulla

Hej för alla er!

Jag har 50 år gammal och bor jag i Sundsvall. Det är intressant är för mig hitta en, eller några knullkompisar. Jag gillar allt men svårt att hitta såna kompis. Jag har inga dem.

• medhjälparen

Apropå kk och strul efter 40. Är det vanligt? Förr tyckte jag var och varannan tjej jag hade kontakt med hade nån kille de träffade, fast de var singlar. Detta var tjejer runt 25-29.
    Nu hör jag aldrig talas om sånt med de tjejer jag pratar med, som är 38 och uppåt.

Svar på tråden Hur gamla män väljer du som knullkompis?