Hur gamla män väljer du som knullkompis?
Hur gamla män väljer du som knullkompis? Och INTE förhållande, bara knulla... Nu snackar vi GENOMSNITTLIGA män för den åldern, inte någon George Clooney eller liknande.
Hur gamla män väljer du som knullkompis? Och INTE förhållande, bara knulla... Nu snackar vi GENOMSNITTLIGA män för den åldern, inte någon George Clooney eller liknande.
Det finns ingen genomsnittlig ålder för det. Väljer inte utifrån åldersspann. Väljer utifrån person oavsett om det är kk, partner eller tillfälligt ruk.
Det är lite svårt att säga exakt vilken exakt ålder, det beror lite på personen i säg liksom....
Runt min egen ålder +/- 3-4 år max. Är 32 år.
Jag bryr mej inte ett dugg om ålder. Jag är 36 år och 20-55 år kan jag tänka mej som kk.
Jag är mellan 25-30 år och föredrar att ha sex med män kring ungefär 45-55 år (plus/minus några år).
Fast nu när jag är i ett förhållande med en jämnårig kille, så är sex med äldre så klart inget jag går och längtar efter.
Men när jag inte är i en relation, så är det äldre och enbart äldre som jag vill ha sex med. Inga one night stands med jämnåriga.
Allt sen jag var 13 år och förlorade oskulden så har jag alltid haft minst 30 år mellan mig och mina sexpartners.
Dom senaste typ 10-12 åren (är idag 30) har jag oftast gått på män runt 40-50 sådär. I mitt tycke har män sin sexuella glansålder då
Av hittills sju svar är det två som aktivt väljer och föredrar äldre män som sexpartners, alltså nästa 30%. Då är det ju inte konstigt att äldre män raggar på yngre kvinnor, något som många här förfasar sig över. Det funkar ju...
Av hittills sju svar är det två som aktivt väljer och föredrar äldre män som sexpartners, alltså nästa 30%. Då är det ju inte konstigt att äldre män raggar på yngre kvinnor, något som många här förfasar sig över. Det funkar ju...
Testing!
Är 19, har en kk som är 32.
Hej för alla er!
Jag har 50 år gammal och bor jag i Sundsvall. Det är intressant är för mig hitta en, eller några knullkompisar. Jag gillar allt men svårt att hitta såna kompis. Jag har inga dem.
Apropå kk och strul efter 40. Är det vanligt? Förr tyckte jag var och varannan tjej jag hade kontakt med hade nån kille de träffade, fast de var singlar. Detta var tjejer runt 25-29.
Nu hör jag aldrig talas om sånt med de tjejer jag pratar med, som är 38 och uppåt.