BF Juli 2016 (ny!)
1 msk Linfrön/psylliumfrön i vatten, låt det stå en timme så bildas det gelé. ......drick, så brukar det lösa sig.....har funkat för mig.
1 msk Linfrön/psylliumfrön i vatten, låt det stå en timme så bildas det gelé. ......drick, så brukar det lösa sig.....har funkat för mig.

12 juli
Jag har också börjat få mjölk i brösten. Är i vecka 21+3.
Jag är i vecka 36+1 och vår lilla tjej ligger i säte.....verkar inte ha några egna planer på att vända sig rätt. Hon är ganska lugn i magen, har varit så hela tiden. Det känns inte som att hon kommer få ordentligt med fart för att vända runt.
Vår lilla tös blev två månader igår.....blev ett junibarn då hon togs ut med snitt tre veckor innan bf. Dels låg hon i säte och vändningsförsöket gick inte. Sedan hade jag högt blodtryck och låg inne en vecka på kvinnokliniken för det.
Vid ett sista tillväxtultraljud innan min hemgång från kvinnokliniken såg man att Freja låg -25% i tillväxt och flödet i navelsträngen hade blivit sämre samt att fostervattnet minskat..så istället blev det snitt dagen efter. Freja vägde 2385 och var 47 lång. Idag väger hon 3650 och är 53 lång.
Amningen funkar bra och mitt sår läkte fint......är dock lite bortdomnad på ett fält över magen.
Mitt blodtryck börjar sakta gå tillbaka till normalt..äter dock blodtryckssänkande...men har minskat dosen.