Inlägg från: Käpy84 |Visa alla inlägg
  • Käpy84

BF Juli 2016 (ny!)

Hej.

Tänkte oxå hoppa in här ????. Är i v 35 nu.

Beräknad till 22/7 spännande att se när barnet bestämmer sig för att komma.

Har varit hemma sen i början av Maj för smärtor med foglossning, och har ett tungt jobb, nu är jag hemma med gravidpenning.

Har 2 barn som blir 6 och 7 i Nov. Det var tätt mellan dom och nu kommer en sladdis.

Hoppas ni andra klarar er bra i denna väntan ????

• Käpy84

Ojdå det blev lite väl många frågetecken i mitt inlägg när det skulle vart smileys.

• Käpy84
    calabalic skrev 2016-06-17 21:04:20 följande:

Oj dina två första måste ju ha kommit ännu tätare än mina då! Hur har det varit för dig att ha två barn så tätt?

Det är exakt 1 år -2 dagar mellan dom. Hur tätt är det mellan dina? Både min man och jag tycker det har varit väldigt bra att ha dom så tätt, det var planerat. Allt har gått smidigt och dom är väldigt bra vänner och stöttepelare för varandra. Många praktiska saker som att dom kan gå i samma gymnastikklass, simkurs, mm. Har faktiskt inte märkt några nackdelar med att ha dom så tätt.
  • Käpy84

Nu gick jag upp i tråden och läste att du calabalic oxå nyligen lagt till dig i tråden och hur tätt det kommer att bli mellan dina. Haha jag ska läsa på bättre nästa gång. Hoppas du slipper havandeskapsförgiftning denna gång och att det går bra på läkarbesöket nästa vecka.

Svar på tråden BF Juli 2016 (ny!)