Sommarmalva skrev 2016-06-01 23:31:12 följande:
Förstår verkligen att ni inte kan njuta. Jag tycker det är jobbigt jag, som "bara" har ett missfall innan. I vecka 13. Först kände jag mig så lurad på sen där vecka 12 som är den magiska gränsen liksom. Efter det har jag inte litat på nåt. Kan inte ens föreställa mig hur det är att förlora barnet så sent som ni gjorde! Blev du igångsatt med tredje barnet?
Låter otäckt det där med att bebis leder knäpper! Har bm sagt att det är det? Hörs det väl? Nu ska jag ta mig en samarin och gå o lägga mig. Även om jag nu är ledig så är det barn som ska till skolan, så ingen sovmorgon här inte
Beklagar ditt missfall, sorgligt i vilken vecka det än är i.
Blev igångsatt i v 35 då hon helt plötsligt låg på -15% på tillväxten.
Men vill verkligen komma till 37 veckor denna gång, vill inte ligga kvar på neo.
Börjar bli van vid detta knäppandet nu då de flesta av mina barn låtit så när de sträcker eller rör på sig
Igår kväll när jag gick o la mig låg hon med huvudet neråt, va uppe på toa vid halv 2 då låg hon i tvärläge o nu på morgonen ligger hon med huvudet nedåt igen. Full fart
Vet ni vad de blir? Funderat på namn?
Vår lilltjej heter redan Matilda, känns viktigt för oss att ha ett namn ifall de skulle hända något. Att de är redan en bestämd person liksom.