Inlägg från: Pkb |Visa alla inlägg
  • Pkb

BF Juli 2016 (ny!)

Här är en till som väntar, bf lördag 9 juli.

Konstant smärta i nedre delen av ryggen som strålar ner i höger ben sedan i söndags. Haft några enstaka smärtsamma sammandragningar sedan igår.

Vill se min lillkille nu!

Mannen är på religiösfest nu och jag ligger här medan han skrider runt i sin afrikanska skrud och får äta god mat lol.

• Pkb
    Axelberg79 skrev 2016-07-07 23:46:11 följande:

Jag har bara sett bilder på lagom stora gravid magar och en massa smala ben. Hahahaha...Så nu bjuder jag på en bild med min gigantiska mage och mina stora lår. Men jag är absolut inte missnöjd med mitt utseende. Jag verkligen älskar mig själv så om jag ser ut nu <3. V38 (37+1).

Ungefär så där ser jag också ut :)
  • Pkb

För er som har halsbränna, prova 1-2 teskedar bikarbonat och svälj med dryck.

• Pkb

Bf+2, har haft värkar var 6e minut i en timme nu men de gör inte jätte ont och de varar bara i 30 sek. Blodblandade flytningar, kanske sitter man med sin bebis här imorrn :)

• Pkb
    Niyoh81 skrev 2016-07-11 18:36:10 följande:

Spännande...låter som nått e på G. Lycka till nu ????Lycka till nu :)

Nu börjar bebisana komma :)

Min lilla plutt är 2 v i morgon å väger nu 3100 g så passerat födelsevikten iaf :)

Tack :) han är här nu. Åkte in till förlossningen vid 19.45 och 21.30 är han född.
  • Pkb
    calabalic skrev 2016-07-12 01:25:30 följande:

Grattis!! :)

Tack så mycket :)
  • Pkb
    Empa86 skrev 2016-07-12 18:16:35 följande:

Vet inte om det är önsketänkande bara men nu har jag haft någon konstig molande värk bak i ryggen. Dock inget annan spännande som hänt som tyder på att det ska vara något på g... Hur går det för er andra?

Så började det för mig 8 dagar innan förlossningen. Smärtan var ganska dov och diffus så jag visste inte om jag inbillade mig och kände efter för mycket men det var på riktigt :)
  • Pkb
    Empa86 skrev 2016-07-13 15:59:08 följande:

Haha, 8 dagar? Urk ;) Jag hoppas på närmsta dygnet:)

Haha jo det gjorde jag också, det kanske går snabbare för dig :)
Svar på tråden BF Juli 2016 (ny!)