Moorii skrev 2016-07-17 23:13:02 följande:
Ok, vad skönt att hon kom så tidigt! Hade verkligen hoppats på det, men icke. Det är mitt första, så har inget att jämföra med. Haha, ja, det mesta är jobbigt. Försöker distrahera mig själv så mycket som möjligt så jag inte tänker på ryggen/halsbrännan/ledvärken osv, det lyckas väl tillfälligt ibland. Vad hittar du på om dagarna?
Jag sov nog sämst i mitten av graviditeten konstigt nog, nu går det rätt ok, men jag ger mycket cred till gravidkudden, den är underbar :) skönt att du får sova denna gång! Har din bebis blivit lugnare det senaste? Min brukar leka hela havet stormar på kvällarna, men de senaste två dagarna är han mycket mer försiktig. Börjar undra om han vilar upp sig inför förlossning? Hoppas!
Har också en gravidkudde. Underbar!!
Jaa tycker också det blivit lugnare rörelser i magen nu. Det rör sej på ett helt annat sett. Känns mer som om hon sträcker på sej nu. Förut hade jag också hela havet stormar på kvällarna ????
Om dagarna försöker jag hitta på så mkt som möjligt med min dotter. Orkar ju inte jättemkt men lekland igår, kompisar idag. Och imorgon lekpark och kompisar igen. Hur gör du för att få tiden att gå?
Usch nu rör det runt i magen och hon trycker på urinblåsan samtidigt som jag får sd. Är inte direkt skönt. Känns i bland som hon krafsar på min blåsa haha