BF Juli 2016 (ny!)
. Har inte skrivit i tråden tidigare, bara följt den..
. Har inte skrivit i tråden tidigare, bara följt den..
Inne på FL, de städar ett rum åt oss nu!!
Åh jisses vilka fina bebisar, grattis!! 
Själv har jag exakt 2 veckor kvar och längtar som en galning efter min lilla pingla!
"Roar" mig med att titta på "Call the midwife" på Netflix, så man ser massa bebisar födas och det gör ju inte att man längtar mindre :P Hur får ni tiden att gå?
Imorgon är jag i vecka 38+6 och skall eventuellt få göra en hinnsvepning, hoppas! Bara en vanlig undersökning skall bli väldigt spännande, att få veta om det är några tecken på att det är på gång eller inte..
Har förvärkar varje dag nu men dom är ganska "snälla". 8 dagar kvar till BF!
Sådär, nu har jag varit hos bm och gjort en hinnsvepning! Var himla obehagligt faktiskt. Kom hem någon timme senare och upptäckte att jag redan hade börjat blöda, blodet var brunt så det var inte färskt. Det känns fortfarande som om bm är där inne och sliter och drar.
Nu är det bara att hålla tummarna att det ger resultat :)
Mer ingående hur det gick till finns på bloggen:
engsir.blogspot.se/2016/07/det-blev-en-hinnsvepning.html
Igår 7.42 kom vår lilla dotter till världen. Kan inte förstå att jag nu är mamma till två. Tårarna kommer titt som tätt. Är verkligen inne i bebis bubblan just nu. Och min stora dotter är helt underbar med sin syster. Byter blöjor och myser hela tiden. Barn är livet!
SommarDahlia - hoppas det går bra på ultraljudet!
Bf imorgon här och jag har precis lånat "Att föda utan rädsla" som e-bok för "underhållning" idag, någon som läst den?
Nu har det gått ett dygn sedan hinnsvepningen och inget har hänt. Vaknade med hemsk magknip i morse och förvärkar men inte värre förvärkar än jag brukar ha så svepningen lyckades nog inte :(
6 dagar kvar till BF och min barnmorska var säker på att vi åtminstone kommer träffas två gånger till.. Suck!