Moorii skrev 2016-07-10 21:09:25 följande:
Alltså, gnäll alert men... Jag är så fruktansvärt less på att vara gravid nu! Känns som magen sitter under hakan, kan inte gå ordentligt, kan inte andas som vanligt, mår illa, har halsbränna, finns ingen sitt- eller sovställning som är bekväm, ryggen gör ont, jag kan fortsätta hur länge som helst. Oftast står jag ut, brukar inte klaga... Men idag är jag så trött på det hela :/ tur att det inte är så långt kvar nu iallafall, alltid en liten tröst!
Förstår fullständigt! Och här får man gnälla.... Fast jag däremot har magen i knät hela tiden, och den hänger så långt ner att det blir otroligt svettigt o äckligt under. Halsbrännan har jag iallafall blivit av med med hjälp av omeprazol. Har du provat det?
Sen är ju vissa dagar jobbigare än andra. Humöret kan inte vara på topp jämt! Jag har fruktansvärda problem med mina svullna fötter! Sist jag tog på mig stödstrumpor hjälpte det inget eftersom jag ändå var svullen redan när jag vaknade, så hade obekväma stödstrumpor PLUS svullna fötter! Nu har jag gett upp! Fast de känns som korvskinn på fötterna ikväll, redo att spricka...
Men. Om en vecka i morgon åker vi in o blir igångsatta. Så jag står ut.
Hur lång tid är det kvar för dig?