Inlägg från: Niyoh81 |Visa alla inlägg
  • Niyoh81
    M A F H H skrev 2016-03-26 14:08:52 följande:

Vi har BF samma dag, så kul! 

Jasså...va kul :)
    Sommarmalva skrev 2016-03-26 15:02:43 följande:

Vad menar du?

Gjorde smile gubbar men blev frågetecken ist :) nu kan man börja räkna ner :)
  • Niyoh81

Blir så arg...ska uppenbarligen vara svårt och få jobb när man är gravid. Håller på bli riktigt deprimerad nu. Klättrar på väggarna å ekonomiska suget fett :( vet inte hur man ska göra för att få in en fot.

• Niyoh81

Had 89 dagar kvar. Så ont i fogarna och massor av tryck neråt. Har även massor av kramper i magen. Idag är de en dålig dag :(

• Niyoh81

Nu i några dagar har ja haft mycke sd och tryck neråt. Även värk i muttan...typ som mensvärk fast de inte är i magen utan sagt i muttan. Värst när ja står upp. Någon annan som haft så. Gör ont och är obegripligt...kan knappt stå stilla då...

• Niyoh81

Skrev för nån dag sen angående mina SD.

Har haft dem hela helgen så de slutade med en tripp till förlossningen där ja nu har fått bricanyl för att stanna av mina SD som varit regelbundna. Började även blöt lite nu i morse.

Kommer ligga över natten för observation eftersom ja har en son som är prematur. Så förhoppningsvis så lugnar de ner sig å bebis e kvar tiden ut.

Dock jobbigt å inte ha sin man här eller få sova hemma :(

• Niyoh81

Idag var ja hos bm.

Sf-mått: 26 i v.29

Blodsocker:3.4

Hjärtslag: 144

Blodtryck: 100/64

Blodvärde:109

Måste vara få visa ett litet kollage på mina 4 magar i v.29. Kul å jämföra ????

• Niyoh81

Idag var vi på ett Tul för att kolla så att bebisen växer. Fick veta att våran lille kille låg på -15,6% och är på gränsen så vi ska dit om 2 veckor till och se så han inte hamnar under nedersta kurvan. Fick en uppskattning på att han kommer ligga på ca 3 kg om vi går tiden ut.

• Niyoh81
    Sommarmalva skrev 2016-04-18 15:22:36 följande:

Fast 3 kg är ju inte lite. Det är väl alldeles lagom vad tycker de att en bebis ska väga?

Nä de tycker ja inte.

Men tror medelsnittet på en bäbis idag ligger på 3,5-3,7 kg.

Sålänge inte bebis hamnar under sista kurvan är ja glad för då betyder de ju att liten inte växer som han ska.
Svar på tråden BF Juli 2016 (ny!)