BF Juli 2016 (ny!)
Moorii skrev 2016-03-08 23:11:07 följande:
Ja, det skadar inte att leta där! Jag hade ingen vårjacka som kommer passa längre fram, och såna kostar massor nya, men lyckades få en kombinerad vår och vinterjacka för 310 kr på tradera :)
Ja, vi beställde faktiskt en ny, fast jag var helt inställd på att köpa begagnat. Det hela ändrades när vi insåg att inte vilken vagn som helst kommer funka med tre trappor och ingen hiss. Så, vi gick och kollade på de som fanns, och emmaljunga super viking tyckte vi var klockren. Den dök dock inte upp på blocket en enda gång, så efter rul beställde vi en. Vi tänkte att eftersom vi ska ha fler barn så får vi se det som en investering :) den har mindre hjul fram än bak, men inte jättesmå som på vissa andra, så hoppas på att det ska gå bra.
Har ni funderat på någon särskild?
Ja med tre trappor funkar ju inte vad som helst, och eftersom ni ska ha flera barn så är det klart en investering. Jag däremot väntar mitt sista barn eftersom vi redan har tre, så känner att jag inte vill lägga ut så mycket pengar på en vagn. Vi ska kolla på sambons brors vagn som de ska göra sig av med. Har bara sett den på bild men ser ut att vara en sån jag vill ha. Däcken var tydligen dåliga men ska kolla upp vad det kostar att skaffa nya. Vi får vagnen gratis så kanske kan lägga lite pengar på nya däck. Ska kolla på vagnen i helgen nu så får vi se hur vi gör.