BF Juli 2016 (ny!)
111 dagar och det är ett väldans liv i magen idag. :)
111 dagar och det är ett väldans liv i magen idag. :)
Här är det också full rulle! Kan inte minnas att de andra varit så aktiva! Så fort jag är stilla så är det cirkus liksom...
Åh, får sån ångest :/ känns som alla har jättelivliga bebisar! Min sparkar lite sporadiskt, väldigt sällan sammanhängande och inte särskilt ofta. Blir så sjukt orolig att nåt ska vara fel :(
Suttit= du..
Igår märktes det väldigt väl för mig hur mycket våra små underverk i magarna påverkas av hur vi mammor mår. Igår så förlorade vi budgivningen på ett hus som vi verkligen ville ha. Jag vart lite deprimerad och smått upprörd. Jag försökte få nån ordning på hur vi ska lägga upp vår närmare framtid. Det har aldrig varit så livat i magen som då. Det var nästan konstant rörelse och väldigt kraftiga rörelser...Jag till och med fångade det på film.
På sätt och vis kändes det betryggande att känna av min lilla älskling men endå besvärande att det var så tydligt på grund av att jag inte mådde så bra.
Jag ska till BM i morgon så jag har lite jag behöver prata med henne om. Ibland utan någon anledning så får jag sån stark och snabb puls. Det kan vara när som och inte vid ett speciellt humör.. Ganska läskigt faktiskt. Nån annan som upplevt det??
Funderar på om det är samma känsla vi tänker på, men ibland känner jag pulsen mer än vanligt, men jag har alltid tänkt att det är för att hjärtats kapacitet ökat då det har mer blod att pumpa runt. Kan det kanske vara det? Berätta gärna vad bm tror idag!
Sonen min på 12 år släppte nyss en kommentar som fick mig att vrida av skratt.... "Du mamma, din rumpa har oxå blivit bra mycket större nu när du är gravid. Men det måste väl vara för att jämna ut vikten för magen, annars trillar du ju framåt nu när magen är så stor!!!" <3 <3 Min älskade go unge! !!! Hahahaha
Har ni fått bristningar än?
Jag tror jag håller på att få på magen nu...
Jag har 12 veckor kvar, hur ska jag se ut sen?
Det är jag också, 2 ggr om dagen, men det är mest för det är skönt :)
Vad jag vet är det egentligen inget som hjälper :)