BF Juli 2016 (ny!)
Idag var vi på ett könsultraljud och fick det bekräftat att vi väntar en liten prinsessa. Så glad. x)
Har ni andra tagit reda på könet eller föredrar ni överraskningar? ;)
Idag var vi på ett könsultraljud och fick det bekräftat att vi väntar en liten prinsessa. Så glad. x)
Har ni andra tagit reda på könet eller föredrar ni överraskningar? ;)
Idag har jag 100 dagar kvar!!! Jag längtar så jag nästan spricker <3
Hur lång tid har det tagit för er att få svar från fk angående graviditetspenning?? Jag skickade mina papper idag och om det går igenom så jobbar jag lite mer än 1 mån till.
En liten nojig fråga från min del.. HUR går det med vikten för er alla? jag har gått upp så mycket under graviditeten att jag själv inte kan förstå det :(
Är riktigt jobbigt detta här..
Började på 72kg och nu är jag inne på 86-87 kg och jag har 3 hela månader kvar av graviditeten... har panik!!! men har ingen annan att skylla på än mig själv då jag ätit så mycket.. Känns bara så jobbigt psykiskt och kan inte känna igen mig själv i spegeln längre.. :(
Jag tänker som så att bara jag mår bra så mår nog lillsmurf bra oxå :) resten får jag ta tag i senare..
Idag hade min lillsmurf hicka! :) såååå häftigt att känna.
Jag har börjat få ont typ där jag brukade ha mensvärk, alltså på sidan av nedre magen ( hoppas ni förstår vad jag menar) är det foglossning ? Det är oftast när jag är i farten och sen när jag lägger mig för att vila en stund.. Nån som har något förslag??
Sammandragningar har jag ganska mycket men det här kändes annorlunda, mer innåt. Jag har ledigt dag i morgon så jag får väl ringa min BM då.
Jag mår skapligt bra. Bara att jag har fått foglossning, köpte ett bälte igår får se om det hjälper. Jag väntar svar från fk angående graviditetspenning vilken dag som hellst, men jag är lite rädd att jag inte får det för att min anställning tar slut ca 1 mån innan bf. Man jag kommer inte att orka jobba så länge. Det är jobbigt redan nu. Hoppas bara att jag får ett svar snart så jag slipper grubbla på det.
Efter en oerhört dålig morgon när jag kände mig som en valross och allt bara var fel, så blev det en väldigt bra kväll. I postlådan väntade nämligen 2 brev. Ett med lillsmurfens första klädesplagg och det andra var ett brev från fk där det stod att jag fick graviditetspenning!!!! Det känns sååååååååååå skönt! Min sista arbetsdag är nu bara en månad bort, 26/5...