Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Ta hål i öronen på 3åring - smärtlindring?

Vilken förälder gör det på ett litet barn??
    Varför inte passa på att skaffa en tatuering samtidigt?? Passar ju in i "stuket" liksom..

• Anonym (Hmm)

Går säkert att anmäla en sådan "frisör" till polis eller annan instans skulle jag tro...

• Anonym (Hmm)

Vanligt i vissa "kretsar" har jag noterat. Förbjuds otyget så gör de det väl hemma på köksbordet istället ... vissa bara måste ju pådyvla sina barn allt skit i tidigt ålder .. 

• Anonym (Hmm)

Kalas hörru - klart det är bäst för ditt barn att få hål i öronen vid tre års ålder!!

• Anonym (Hmm)

Tur att vi vardagsföräldrar slipper dig ....

• Anonym (Hmm)

Ooouups - inte kalla någon Trailer Trash på FL - gjorde det när det gällde mysbyxor, svanktattisar och pit-bulls - fick käka upp det ordentligt, hahaha

• Anonym (Hmm)

Varför starta en tråd om huruvida man borde .. när man i alla fall gör fel??

• Anonym (Hmm)

Skiter i vilket - man tar sig inte sådana friheter med sitt barn.
    Min grabb blir 11 till våren, hmmm, han vill nog ha en Prince Albert skulle jag tro..
    det blir fint.

• Anonym (Hmm)

..och en tribal i svanken.
    När hon fyller 4 får hon en pitbull också.
    Antagligen heter hon typ Melanie eller Destiny eller något liknande ..

• Anonym (Hmm)

Passa på att könsstympa och sy ihop också när du ändå är igång ...
    Ska du göra val åt ditt barn så gå "all-in" när du ändå håller på.
    Törs väl inte ens fråga vilken nationalitet det är på alla håltagare för då får man skit för det också ....
    För ordningens skull får jag väl säga att jag även är emot både omskärelse OCH det kristna dopet - inget barnen väljer själv det heller!!! Dumheter!

Svar på tråden Ta hål i öronen på 3åring - smärtlindring?