IVF-Andra försök-Infaller på helg
Jag gjorde återföring, ET, i lördags. Dock inte i Stockholm utan i Malmö. Men skulle förvåna mig väldigt om inte huvudstaden har öppet om Malmö har det. Lycka till!
Jag gjorde återföring, ET, i lördags. Dock inte i Stockholm utan i Malmö. Men skulle förvåna mig väldigt om inte huvudstaden har öppet om Malmö har det. Lycka till!
Jag pratade just med dom och nej, de gör inget på helgerna. Så jag ska behöva vänta ytterligare en period bara för att de inte jobbar på en helg! Alltså jag är faktiskt väldigt upprörd, ledsen och förbannad. Det kan väl inte bara vara mig detta händer?
Ja precis, det är frysåterföring. och det måste göras på exakt rätt dag. Så jag tar inga hormoner utan följer den naturliga cykeln. Jag tycker det är konstigt att man inte gör sånt under helger då det är så pass viktigt med dagar, tider och cykler. Och man kan inte flytta till nån annan klinik, så det är bara till att vänta. Sjukt irriterande. Det misslyckades på vårt första försök med hormoner, äggplock och insättning