VARFÖR BETALAR VI SKATT?
Jag är så in i helsinki förbenad just nu! Skulle få utbetalt bonus från jobbet. Skulle vara en ganska trevlig siffra som mer än HALVERADES efter skatt! Nu är min fråga följande; vad faen betalar jag skatt för? För att polisen ska kunna hålla min stad trygg? Men det kan de ju inte, gruppvåldtäkter, mobilstölder och misshandel sker varje dag, så skattepengarna går INTE till polisen. Nähä, kanske går mina sura jävla skattepengar till hälsovården då? Nja... det är 6 månaders väntan för min dotter att komma till en ögonläkare och när min fru var gravid i ANDRA TRIMESTERN och hade fontänblödningar så var det ingen som kunde/orkade/ville/hade tid att hjälpa henne utan hon bollades fram och tillbaka mellan akuten och vårdcentralen, så mina skattepengar går INTE till vården.
Sen säger de att vi är rika i Sverige och vi måste ta in mer utlänningar, VAR är vi rika när man inte ens får komma till doktorn utan måste sitta och jäsa på en vårdcentrals öppna mottagning för att träffa ngn lågbegåvad sjuksköterska????
Jag har fått nock. Nu är det dags för en revolution. Jag skriver inte under på detta längre. Vi måste bli av med regeringen.