• Anonym (Varför?)

Kukbilder

Hej

Efter att ha hittat en intressant kille på en dejtingsida tog vi kontakten vidare till våra privata mobilnummer efter en stunds skrivande på hans förslag. 

Jag fastnade för hans sätt att skriva och vi hade samma typ av jargong. Det var kul helt enkelt och jag såg fram emot hans meddelanden och vi kunde skriva långt in på småtimmarna. Om vanliga saker. 

MEN, när man tror man hittat en kille som är "normal", så börjar frågorna komma. De med sexuella anspelningar. Han ville byta "busiga" bilder, hur sover jag klädd. vad för sex o ställningar gillar jag, är jag rakad eller inte. osv osv. 

Till slut kom det en kukbild fastän jag från början sagt att jag verkligen inte vill ha det. Visst kan det vara kul att byta bilder när man väl lärt känna varandra, men att börja med bilder innan man ens träffats tycker jag är fel väg att gå om man är ute efter något seriöst. Så nu sa jag rakt upp o ner till han att jag blev helt ointresserad och att det inte känns på samma sätt att skriva med han längre. Jag hade byggt upp förväntningar och ville lämna lite åt fantasin. Det ville han med men han tyckte det var ett förspel att byta sexiga bilder. Inte för att jag tycker en kukbild är sexig heller för den delen. 

NU är han ångerfull och ber om ursäkt och vill inget hellre än att träffas irl. Att det var dumt och att han respekterar mig och min vilja. Yada yada. Nu är han som han var i början när vi hittade varandra. Trevlig och rolig. Fast min känsla är en annan.

Så bör jag ge killen ytterligare en chans?

• Svar på tråden Kukbilder
  • Anonym (Nejjj)

Nej. PS. Det är skillnad på kukbild o kukbild

• Anonym (Nejjj)

• Anonym (Nejjj)

• goyem
    Anonym (Nejjj) skrev 2016-01-18 23:54:13 följande:

Vah? Jag fattar inte det har med kukbilder. Vem faan skickar dom? Vem faan vill see dom? Skillnad pa kuk bild och kuk bild... Vad skulle det vara? Dummaste jag hort. Nej, ge honom inte en chans PGA att han skickar kuk bilder. Sa javla sorgligt.
  • Anonym (L)
    goyem skrev 2016-01-19 00:07:04 följande:

Vah? Jag fattar inte det har med kukbilder. Vem faan skickar dom? Vem faan vill see dom? Skillnad pa kuk bild och kuk bild... Vad skulle det vara? Dummaste jag hort. Nej, ge honom inte en chans PGA att han skickar kuk bilder. Sa javla sorgligt.

Så jävla sant!

Har varit med om samma sak alldeles för många ggr och man blir så uppgiven och less. Dom fattar inte vilka patetiska nollor dom förvandlas till, så sjukt osexigt när dom liksom "tvingar på" en deras kåthet trots att de mycket väl märkt att man inte är på samma spår. Det är precis som att de bara MÅSTE få igenom det, till vilket prisas som helst och även om det innebär att de måste be om ursäkt sen. Dom vet det, men gör det ändå?!?!! Mina känslor försvinner varje gång det händer. Så jäkla respektlöst av dom :(
  • Anonym (Urg)

Kukbilder är generellt sett inget jag tänder på... Speciellt inte om jag fortfarande lär känna en person! Men inte bara de påtvingade bilderna är avtändande.. . Jag trodde att jag pratade med en trevlig kille för något år sedan, som helt plötsligt fick spel och konversationen urartade! På grund av att han ville ha nakenbilder och jag inte ville skicka det... Sedan hade han mage att skälla på mig och få över skulden på mig!

Tvång över huvud taget är ju fel! Avtändande!

• Anonym (hatar dem)

Alltså, dessa jävla kukbilder! Hatar dem. Har en KK som jag tycker om och har bra sex med. Häromnatten pep det till på kik och på morgonen såg jag att han skickat en kukbild. Utan att vi haft kontakt innan och byggt upp en kåt stämning. Fast inte ens när jag är kåt ger kukbilder mig nåt. Snarare dämpar det intresset. Än värre med de killar som man inte känner utan man nyss träffat och kukbilder kommer.

• Anonym (Usch)

Det är bland det mest avtändande en man kan göra!

Jag kan vara super intresserad av någon, men så skickar han en sån bild och allt intresse är som bortblåst.

Vet inte hur många jag "dumpat" pga detta när jag nätdejtade.

Tycker dessa män/pojkar verkar smått efterblivna!

• Anonym (Eh)
    Anonym (Varför?) skrev 2016-01-18 23:33:05 följande:

Hej

Efter att ha hittat en intressant kille på en dejtingsida tog vi kontakten vidare till våra privata mobilnummer efter en stunds skrivande på hans förslag. 

Jag fastnade för hans sätt att skriva och vi hade samma typ av jargong. Det var kul helt enkelt och jag såg fram emot hans meddelanden och vi kunde skriva långt in på småtimmarna. Om vanliga saker. 

MEN, när man tror man hittat en kille som är "normal", så börjar frågorna komma. De med sexuella anspelningar. Han ville byta "busiga" bilder, hur sover jag klädd. vad för sex o ställningar gillar jag, är jag rakad eller inte. osv osv. 

Till slut kom det en kukbild fastän jag från början sagt att jag verkligen inte vill ha det. Visst kan det vara kul att byta bilder när man väl lärt känna varandra, men att börja med bilder innan man ens träffats tycker jag är fel väg att gå om man är ute efter något seriöst. Så nu sa jag rakt upp o ner till han att jag blev helt ointresserad och att det inte känns på samma sätt att skriva med han längre. Jag hade byggt upp förväntningar och ville lämna lite åt fantasin. Det ville han med men han tyckte det var ett förspel att byta sexiga bilder. Inte för att jag tycker en kukbild är sexig heller för den delen. 

NU är han ångerfull och ber om ursäkt och vill inget hellre än att träffas irl. Att det var dumt och att han respekterar mig och min vilja. Yada yada. Nu är han som han var i början när vi hittade varandra. Trevlig och rolig. Fast min känsla är en annan.

Så bör jag ge killen ytterligare en chans?

Han verkar desperat. För på. Och inte lyhörd för fem öre. Javisst, att få såna bilder av en pojkvän eller ett KK (om man sagt att det är OK) är ju en sak, men att skicka till någon man inte träffat och som sagt att hon inte vill ha såna?! Hur dum får man vara?
  • Anonym (aldrig)

Du är ute efter nåt seriöst och han är uppenbarligen inte det, så jag förstår inte varför han skulle få en till chans? Däremot kan han få ett vänskapligt råd om hur man sköter kontakter via sms, och vad som kan vara tändande respektive avtändande. Egentligen är det väl inte särskilt intressant med sexuella sms innan man ens har träffats, ifall man är ute efter ett seriöst förhållande. Jag skulle nog ha tappat intresset redan vid mycket mer oskyldiga sexuella sms, än en kukbild.

• Anonym (Nejjj)

Det är konstigt att skicka kukbild bara så. Det är ngt den andra ska be om.

• Anonym (Ja)
    Anonym (Eh) skrev 2016-01-19 08:49:08 följande:

Han verkar desperat. För på. Och inte lyhörd för fem öre. Javisst, att få såna bilder av en pojkvän eller ett KK (om man sagt att det är OK) är ju en sak, men att skicka till någon man inte träffat och som sagt att hon inte vill ha såna?! Hur dum får man vara?

Eller hur. Respektlöst att skicka TROTS att man sagt tydligt att man inte vill ha.

TS, se det som nåt bra att på ett så tidigt stadium fått veta vad han går för. Själv skulle jag fetdumpa, men berätta gärna hur du vill göra nu?
  • Anonym (Nejjj)

Det känns som att vara en blottare? Typ som att öppna rocken helt random: titta här tittut

• Anonym (Varför?)

Vad bra, majoriteten här tycker som jag alltså. Ett tag undrade jag om det var mig det var fel på, att jag var larvig. Men efter att ha läst alla kommentarer här så skiter jag i den här snubben. Jag har redan sagt till honom vad jag tycker i ett tidigt skede, så nu går jag vidare... 

Noll intresse kvar. Blä! Ska jag behöva skriva det på min profil, "kukbilder undanbedes".

• Anonym (Ja)

Beror nog på om det är en "vanlig" kontaktsida eller en sexsajt, om det sistnämnda kan du gott skriva det. Du är inte larvig! Och OBS var försiktig med att lämna ut ditt riktiga mobilnr (om det var ditt privata) till nån okänd, man vet aldrig med folk. Som du har märkt nu.

• Anonym (L)
    Anonym (Varför?) skrev 2016-01-19 17:28:43 följande:

Vad bra, majoriteten här tycker som jag alltså. Ett tag undrade jag om det var mig det var fel på, att jag var larvig. Men efter att ha läst alla kommentarer här så skiter jag i den här snubben. Jag har redan sagt till honom vad jag tycker i ett tidigt skede, så nu går jag vidare... 

Noll intresse kvar. Blä! Ska jag behöva skriva det på min profil, "kukbilder undanbedes".

Bra gjort av dig! Klokt! Hoppas du inte känner dig ledsen. Nej du är absolut inte larvig eller har fel.

Ja alltså, jag har skrivit ordagrant på min profil på happy pancake "kukbilder och annat trams är inte välkommet, respektera det är du snäll". Hittills har det inte hjälpt ett skit haha. Förmodligen för att dom typerna som tror att just deras kuk får det att plinga till i trosan inte ens orkar anstränga sig nog för att läsa det som står på tjejens profiler
  • Nosslin

Hahaha aldrig fattat varför man skulle skicka det, ingen verkar vilja se dem. Har aldrig någonsin skickat en och kommer aldrig göra. Tjejer verkar ju överlag knappt ens gilla kukar särskilt mycket (undantag finns), det är andra grejer dem gillar.

Svar på tråden Kukbilder