Kukbilder
Hej
Efter att ha hittat en intressant kille på en dejtingsida tog vi kontakten vidare till våra privata mobilnummer efter en stunds skrivande på hans förslag.
Jag fastnade för hans sätt att skriva och vi hade samma typ av jargong. Det var kul helt enkelt och jag såg fram emot hans meddelanden och vi kunde skriva långt in på småtimmarna. Om vanliga saker.
MEN, när man tror man hittat en kille som är "normal", så börjar frågorna komma. De med sexuella anspelningar. Han ville byta "busiga" bilder, hur sover jag klädd. vad för sex o ställningar gillar jag, är jag rakad eller inte. osv osv.
Till slut kom det en kukbild fastän jag från början sagt att jag verkligen inte vill ha det. Visst kan det vara kul att byta bilder när man väl lärt känna varandra, men att börja med bilder innan man ens träffats tycker jag är fel väg att gå om man är ute efter något seriöst. Så nu sa jag rakt upp o ner till han att jag blev helt ointresserad och att det inte känns på samma sätt att skriva med han längre. Jag hade byggt upp förväntningar och ville lämna lite åt fantasin. Det ville han med men han tyckte det var ett förspel att byta sexiga bilder. Inte för att jag tycker en kukbild är sexig heller för den delen.
NU är han ångerfull och ber om ursäkt och vill inget hellre än att träffas irl. Att det var dumt och att han respekterar mig och min vilja. Yada yada. Nu är han som han var i början när vi hittade varandra. Trevlig och rolig. Fast min känsla är en annan.
Så bör jag ge killen ytterligare en chans?