• elliebee

    Fittans lukt och smak

    Läste en tråd om en kille som var osäker på hur han ska tala om för sin flickvän att hon luktar rutten fisk då hon inte verkar ha märkt det själv. Vilket fick mig att tänka...

    Något som jag alltid oroade över när jag var yngre var om jag luktade eller smakade illa. Jag brukar smaka på mig själv och första gången tyckte jag inte om smaken alls, men sen när jag sög av en kille tyckte jag inte han smakade varje bättre eller sämre. Killar har dessutom aldrig (från vad jag märkt) varit rädd för att gå ner på mig. Så det känns säkert att säga att jag inte luktar eller smakar äckligt. Alla är ju olika och kanske inte tycker om alla men i det stora hela verkar det som att jag är ok.

    Dock har jag nu i vuxen ålder börjat bli nojjig igen. Ibland när det snackas om oralsex så beskriver någon det som att hon smakat gudomligt osv.

    Någon kille eller tjej som slickat en tjej som smakat sådär jättegott? Är det ändå en smak av kön eller smakar hon i princip hallonsaft? Jag fattar inte. För jag har smakat på mig själv- kåt som okåt, och jag är inte helt övertygad att det kan vara sååå gott... Jag kan dock bli galen av åtrå och jättekåt när jag suger av en nytvättad kuk som inte smakar så mycket alls, men det är ju mer av akten men aldrig av smak/lukt. Har aldrig sugit av kuk som smakat sådär "mmm så gott" ...

    Sen undrar jag, kan man som tjej göra något litet test för att se om allt står rätt till typ.

    Tillexempel om jag låter ett finger blötas i mina safter och sedan torka- om det fortfarande luktar något så är det säkert att säga att man kan lukta eller smaka äckligt?

    Eller kan man lukta i trosorna? Eller lägga tarotkort och göra anden i glaset för att då svar, eller hänger verkligen allt på att den kille eller tjej som är mellan mina ben verkligen ger mig ett ärligt omdöme? Å vem fan är den tjommen?

  • Svar på tråden Fittans lukt och smak
  • Asirna

    Lyssna på dina partners, om du hade luktat illa hade de inte gått ner på dig, eller hur? ^^

  • Anders 386

    Personligen tycker jag inte alls att en fitta kan lukta eller smaka gott. Den ska helt enkelt inte lukta alls, då är det bäst. (Ev lite svagt av nån parfymerad tvål eller nåt. Men för mig är det ett krav att den ska vara helt rentvättad.

    Men det finns nog dom som tycker annorlunda tror jag??

  • elliebee
    Anders 386 skrev 2016-01-19 09:43:54 följande:

    Personligen tycker jag inte alls att en fitta kan lukta eller smaka gott. Den ska helt enkelt inte lukta alls, då är det bäst. (Ev lite svagt av nån parfymerad tvål eller nåt. Men för mig är det ett krav att den ska vara helt rentvättad.

    Men det finns nog dom som tycker annorlunda tror jag??


    Ja det måste ju finnas det. Jag har läst om personer som gillar "könsdoft och könssmak". Men vad är det? Är det den doften och smaken av kön som liksom är närvarande men inte äcklande?

    Personligen så tycker jag som dig! Varken kuken eller fittan ska lukta något- förutom från den tvål dom just tvättat sig med. Men vid ett spontanknull ute i skogen så är det svårt att tvätta sig innan, så jag brukar inte gå ner på han spontant om jag inte är riktigt jävla kåt innan. Jag märker att min upphetsning gör att hans doft luktar annorlunda. Är det samma för män? Eller för dig personligen. Du som gillar nytvättat, är en vanlig ren fitta okej om du är riktigt kåt och kanske även jättesttraherad av tjejen, eller är det bara nytvättad doftfri som gäller?
  • Nyfikna72

    Hur kan man mena att en kvinnas kön ska lukta tvål mest hela tiden, det om något är ju helt onaturligt. De ska ju smaka och lukta kön för min del. Det är nog bara en myt att en del luktar illa för det är nog väldigt individuellt vad saker och ting luktar och vill man att allt ska lukta tvål, ja då luktar nog det mesta illa.

  • elliebee
    Asirna skrev 2016-01-19 03:56:24 följande:

    Lyssna på dina partners, om du hade luktat illa hade de inte gått ner på dig, eller hur? ^^


    Nä det förstås men då var jag yngre. Inte för att jag är gammal nu, 22, men jag kan känna att jag smakar annorlunda från när jag var typ 15- vilket inte är konstigt. Jag och min pojkvän har dessutom kommit i en svacka. En lååång svacka. Vi har inte haft oralsex på.... Jag minns inte ens sist, det måste vara på över ett år. Minst! Hans sexlust har gått i botten av medicinska anledningar och möjligtvis även stress. Och jag har -alltid- var lite obekväm när han går ner på mig. Det är skönt, men jag blir stressad för jag vet att om han vill att jag ska komma så kommer han få vara där ett bra tag för jag har jättesvårt att komma. Och han vill ju bara få tränga in i mig, så det blir som en dans med två högerfötter. Så nu när han väl har lust har vi bara vanligt sex. Rätt på. Och då kommer nojjan igen.
  • Anders 386
    Nyfikna72 skrev 2016-01-19 11:00:32 följande:

    Hur kan man mena att en kvinnas kön ska lukta tvål mest hela tiden, det om något är ju helt onaturligt. De ska ju smaka och lukta kön för min del. Det är nog bara en myt att en del luktar illa för det är nog väldigt individuellt vad saker och ting luktar och vill man att allt ska lukta tvål, ja då luktar nog det mesta illa.


    Vi pratar inte om hur det ska vara - vi pratar om personlig önskemål här. Jag vill inta ha nån "könslukt" helt enkelt. Medan du vill ha könslukt. Ska vi börja diskutera onaturligt eller naturligt så kan man nog säga att det är onaturligt att tvätta sig öht...Tungan ute  Så jag tror inte du heller vill ha det "naturligt". Skrattande
  • Anonym (Heh)

    Tips: det vi äter o dricker avdunstar! Dricker vi vatten, slarvar inte, så blir det mer neutral doft!! Believe me: har experimenenterat. Vattendrickande gör mkt för doften. Kaffe kan göra att man avdunstar skit :D ha det bra nu nyponros. Lukta i trosorna är bra. Killar går aldrig ner på mig för jag rakar mig inte!!! Rakning är ett problem för mig

Svar på tråden Fittans lukt och smak