Inlägg från: Vonlila |Visa alla inlägg
  • Vonlila

Sommarbebis

hej

Jag väntar vårt första barn nu i juni, en liten flicka, känns jättekul.

Är i v 23+3 just nu och det sparkas och har sig i magen mest hela tiden. Mådde ganska dåligt i början och var TRÖTT!!!! men det avtog i v 12 där någonstans, så kämpa på ni som är mitt i den perioden

Vi blev gravida jättefort, jag slutade med p-piller och 4 veckor senare plussade jag, så vi var inte riktigt beredda på att det skulle gå så fort. 

Skriver lite om min graviditet i min blogg om ni vill läsa hur det går och se lite bilder www.vonlila.se

• Vonlila
    Sommarmalva skrev 2016-03-08 20:34:30 följande:
    Hej och välkommen hit! Vilken vecka är du i nu? Jag är i vecka 20 nu och har precisblivit av med mitt illamående. Kändes väldigt långdraget! Kan fortfarande känna av lite men blir bättre av tuggummi. Det rör sig ganska mycket i magen och har jag tur kan jag ibland hinna känna en liten buff på utsidan! Igår kände min sambo en för första gången.
    Hur mår du nu?

nu är jag i vecka 27 och mår toppen, nu börjar jag iof känna av lite andra saker, som kramper i vaderna på nätterna, lite mindre ork än vanligt och lite ont i rygg å så. Men jag kan verkligen inte klaga.

I magen rör det sig massor

Svar på tråden Sommarbebis