Inlägg från: Anonym (Hallå?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hallå?)

Min man vägrar ge mig pengar! Snälla läs hans argument!

Fantastiskt att så många inte läser varken trådstarten eller TS inlägg ordentligt, och tror att barnet inte är gemensamt? Inte heller får folk med sig att TS redan har massa CSN-skulder?

Hon sitter i en sjukt jobbig sits, sliter som en gnu med universitetsplugg, praktik, barnomhändertagande, matlagning, städning, GRAVID. Inte ett skit mer kan förväntas av henne, det är så starkt jobbat. Hennes man däremot får fanemej ta och skärpa till sig. 

• Anonym (Hallå?)
    gbgumman skrev 2016-01-21 14:22:54 följande:
    Jag har läst alla TS svar. Men ska man plugga så måste man inse att man får massa CSN skulder om man inte har annan inkomst eller sparade resurser. Jag har också massa CSN skyller men funderade inte på att avsluta dem innan jag hade annan inkomst. I samråd med min familj. ALLA i en familj måste vara överens om hur familjen ska försörjas och alla i en familj SKA bidra till att ingen har för stor börda. Jag tycker ingen i en familj ska vara i den beroende ställning TS har hamnat i.

Jag förstår vad du menar, och förstår att jag förmodligen inte vet mer än vad du gör, men så som jag tolkar det så låter det GOTT som TS man kan stå för det här, så lite som han tycks göra annars. 

Att "alla i en familj SKA bidra till att ingen har för stor börda" tycker jag snarare bör appliceras på TS man. 

Svar på tråden Min man vägrar ge mig pengar! Snälla läs hans argument!