• Anonym (Nyfiken kille)

Hur hårt kan man klämma på brösten

Det sista jag vill när jag träffat en tjej är att göra henne illa. Det vill jag bara göra klart för alla. Men man vill ju ändå veta vart gränsen går. För flera och sen bad jag tjejen greppa min kuk i sängen. Sen frågade hon hur hårt hon skulle klämma och jag sa "kläm så hårt du kan" Hon tog i allt hon hade och det gjorde inte ens ont, tvärtom så kändes det skönt när svällkropparna i kuken reagerade.

Hur är det då med brösten? Gör det ont om man kommer ända ner till bröstkörtlarna? eller kan en del tjejer tycka det är skönt att känna ett tryck på bröstkörtlarna? Gör det ondare om man klämmer nära vårtgården? längst ner ligger väl det mesta av fettet i brösten så där kanske man inte känner så mycket.

Jag tycker det verkar lite som att tjejer med små bröst är känsligare medan tjejer med stora och framförallt hängiga bröst inte känner lika mycket när man klämmer på dem.

• Svar på tråden Hur hårt kan man klämma på brösten
  • Anonym (Nyfiken kille)

Ingen som har input?

• Smecker

Du kan klämma tillräckligt hårt, men inte för hårt.

Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Tjej22)

Det är nog olika, jag tycker de e skönt när en kille klämmer hårt på mina bröst och nyper i bröstvårtan. Även suger och biter, dock kan man ju inte vita för hårt haha. Jag tycker oftast killar e för mesiga t

• Anonym (Nyfiken kille)
    Anonym (Tjej22) skrev 2016-01-20 22:31:39 följande:

Det är nog olika, jag tycker de e skönt när en kille klämmer hårt på mina bröst och nyper i bröstvårtan. Även suger och biter, dock kan man ju inte vita för hårt haha. Jag tycker oftast killar e för mesiga t

Kan man klämma tills man känner bröstkörteln?
  • j a d e
    Anonym (Nyfiken kille) skrev 2016-01-20 22:54:57 följande:

Kan man klämma tills man känner bröstkörteln?

Nej då exploderar bröstet, men bara på småbröstade.
  • 100kgpappa

Bröstkörtlarna är lite som testiklarna tycker jag, gör ont man inte är försiktig.

Men bröstvårtorna däremot, många tjejer gillar att man nyper och klämmer på dem lite, en del tjejer gillar när man nyper så att tom gör lite ont.

Men det får man ju kommunicera om, det är ju inte bara att nypa till, då får du nog en örfil...

• Anonym (b)

tycker inte om att nån klämmer på brösten! man ska bara smeka

• Maja Stockholm

Du vet, tjejer är komplicerade. Det beror även på vilken dag i månaden det är. Hellre för löst än för hårt skulle jag råda.

• Asirna

Det rä olika för alla kvinnor. Alla människor har olika smärtgränser.
    Själv älskar jag när min partner smeker brösten mjukt o lite lagom hårt ibland, älskar dock när han nyper bröstvårtorna!

Men då jag har mens? AJ AJ! DÅ är brösten verkligen ömma och det beror på hormonerna.
    Det bästa du kan göra är att se vad din partner gillar och LYSSNA.

Svar på tråden Hur hårt kan man klämma på brösten