• Contan

BF Oktober 2016

Hej på er :)

Vi plussade i fredags och är så glada. Vi har två barn sedan tidigare (10 & 8 år gamla) och när vi blev gravida med dem gick det på första försöket. Denna gång fick vi kämpa i åtta månader så nu ber vi för att plutten vill stanna kvar... BF 25/10 om allt går vägen <3

(Kan dock inte låta bli att oroa mig) :(

• Contan

Å tack, grattis du med :)

Det känns underbart!! Vi har längtat mycket. Hunnit separera och bli tillsammans igen sedan senaste graviditeten (vi träffades i väldigt unga år), så nu är det rosa moln men också en viss oro för att något ska gå fel... :-/ Jag har vänner i min ålder (36) som skaffar sina första barn nu ~tycker det känns lyxigt att ha en 10- och 8-åring redan :)

Hur känns det för er? :)

• Contan

Ja exakt samma känslor, tankar och funderingar hos oss... Kommer vi orka nätterna??? ????

Men jag var inte "klar" med barn ännu och min man vill också igen som tur är. Som du skriver; barnen växer sååå fort!

• Contan

Oj vad konstigt att frågetecken dök upp... Skulle vara ett hjärta

Bf 25/10 <3

3:e barnet

• Contan

Någon som redan börjat tänka på namn? :)

Vi fick försöka så länge denna gång så har typ redan bestämt namn... <3

(...fast känns lite läskigt när det är så tidigt i graviditeten...)

• Contan

Har också haft Milo som favorit ett tag men vi har nu typ bestämt oss för Elvin! Så himla fint! Men vem vet man kanske får tvillinggrabbar (Elvin & Milo)? :)

Blir det en tjej så blir det troligtvis en Vanja! Men jag har en känsla av att jag väntar en Elvin ~vi får se :)

Vart tog oktoberlistan vägen? ;) Bf 25/10 <3

• Contan

Håller tummarna för er alla och mig själv att det går vägen ~känner mig lite orolig/nojig ibland men hoppas som sagt att det går bra för oss alla

• Contan

Bor i Stockholm! :)

Oktbebis skrev 2016-02-21 10:17:20 följande:

Vart bor ni någonstans? :)

• Contan

En stor kram vill jag skicka till dig <3 Ta hand om dig <3

Mammatilljesperochkevin06 skrev 2016-02-22 16:53:12 följande:

Neeej :( vad tråkigt

• Contan

[quote=76365550][quote-nick]Nossreep skrev 2016-02-22 16:24:37 följande:[/quote-nick]

Hoppet är det sista som lämnar en säger dom, men idag hjälpte det tyvärr inte. Blev ett Mf.

[/

En stor kram vill jag skicka till dig <3 ta hand om dig <3

Svar på tråden BF Oktober 2016