Inlägg från: happylife |Visa alla inlägg
  • happylife

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Loppan84 skrev 2016-07-13 07:52:00 följande:

Åh nej, hoppas det Symetrical skriver är förklaringen. Kan ju faktiskt gå lite upp och ner så tidigt, kan det inte det?! Lycka till <3

Jag har hört att det kan gå upp o ner i styrka, men känns ändå skumt för igår äl +12 morgonurin och idag äl +13 morgonurinmså borde ju åtminstone vara lika starkt. Känns inte bra att det knappt är synbart idag och att Apotekets va neg samt inget tydligt på TL..

Är säkert något odugligt som skulle blivit MF, så får väl vara glad över att det blev tidigt o inte något långdraget igen...suck.
  • happylife
    GästenT skrev 2016-07-13 11:36:59 följande:

Ååh!! Vafan händer!! :( Du måste uppdatera när du tagit ett nytt!

Ser du nåt?
  • happylife
    GästenT skrev 2016-07-13 11:56:41 följande:

[quote=76794633][quote-nick]happylife skrev 2016-07-13 11:39:43 följande:[/quote-nick]

Hmm. Jättesvårt att se! Men vet också med mitt tidiga PE att strecket var svårt att få med på bild eftersom att det var så smalt! Hur länge höll du dig?[/quote]

Svårt att se irl också =\

Ca 4 timmar ...
  • happylife
    GästenT skrev 2016-07-13 12:41:34 följande:

Ca 4 timmar ...

Förstår om det är svårt att inte ge upp just nu men försök att ha is i magen och vänta tills imorgon. Är ju varannan dag det dubblas så borde vara större chans att det ökat imorgon liksom. :/[/quote]

Tack för omtanken <3 försöker släppa de till imorn, imorn är beräknad mens... Tar ev ett lloyds i EM!
  • happylife
    eagle87 skrev 2016-07-13 12:16:41 följande:

Ca 4 timmar ...

Så konstigt de va så tydligt igår... Till O me ja såg O jag är en sån som aldrig ser...[/quote]

Ja såååå konstigt!! Måste varit befruktat som börjat producera men sen tillbakabildats?!
  • happylife

Vill bara berätta att jag lämnade HCG blodprov idag som endast var på 2, så det blev tyvärr inget av detta denna gång bläh.
    Kanske joinar här i framtiden när det blir något.
    Lycka till alla <3

• happylife

Ni tempproffs, måste få fråga..min mens kom aldrig igång, hade ljusrosa blandad flytning igår samt lite färskt blod vid vul men sen inget mer.
    Min temp idag är lika hög som de fem senaste dagarna och jag mår illa.
    Borde inte tempen dippa å mensen komma igång? Kan de bli fördröjt på nåt sätt för att kroppen inte fattat?

• happylife

Tittar försiktigt in hos er...

Plussat på Lloyds, äl+11 och bim på måndag. Återkommer när jag fått det svart på vitt med digitalt. Hoppas så jag får joina er tråd! <3

• happylife
    Symetrical skrev 2016-09-09 08:01:07 följande:

Stort grattis (igen!) och välkommen hit! Hoppas att vi får behålla dig här länge nu. Blir det digitalt på söndag eller?

Tack! Ja verkligen. Får räcka med tråkigheter nu så hoppas på en hyfsat "enkel" graviditet med lugn och ro. Vet inte om jag orkar med något annat =P

Får se när de blir digitalt, svårt det där!

Borde ju inte bli pos redan och bim är på måndag. Om jag får väldigt starkt vanligt test så vågar jag nog på söndag. Men annars tänker jag måndag! Har ett PE och ett lloyds kvar..
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend