Gravida från Tempar/Fertility Friend
Tror jag har ätit dåliga körsbär i måndags och fredags, därför jag har haft ont i magen nästan hela veckan. Tror ni det är skadligt för bebben isåfall? Är ju inte bakterieförgiftning...
Tror jag har ätit dåliga körsbär i måndags och fredags, därför jag har haft ont i magen nästan hela veckan. Tror ni det är skadligt för bebben isåfall? Är ju inte bakterieförgiftning...
Har du också haft ont i magen och diarré? Ska på MVC kontroll på onsdag så kan ju höra då, men bara undrar om man borde göra nått mer efter några dagars magont med kramper och diarré eller bara ta det lugnt med det?
Mage v 33+3. Max en månad till, tack! ????
(Har inte alls lika tydlig hormonrand som med sonen, btw!)
Börjar det synas något bakifrån än förresten?
Tack raring! Tycker själv att den är galet mycket i vägen numera. Misstänker dessutom att bebis lyckade orsaka en spricka i ett av mina revben med sina karatekickar igår. Gör nämligen ont precis där när jag tar djupa andetag nu, för att inte tala om när jag nyser. > <
Men ändå ett billigt pris att betala för att få sin lilla skatt till slut! <3
Har din mage börjat synas nåt än? Vilken vecka är du i nu? 10?
Ja, det var samma visa sist. ;P
Hahaha. De där svullna tarmarna minns jag väl. Sen försvinner de liksom innan den riktiga bebismagen kommer. När har ni tänkt "go public"?
Det är lite skräckblandad förtjusning jag känner inför kub..
Då får man ju veta om de verkligen finns något liv kvar denna gång.
Några få utvalda har redan fått veta att jag är gravid, de som fått följa mig i mina MA.
Så här ser magen ut nu sen vad som är svullna tarmar och livmoder vet jag inte :) men ut putar den ;)
Min syster har två flickor och hon mådde inte alls illa, jag har inte heller mår direkt illa mer än enstaka gånger och kan känna mig lite illa till mods av tanken på viss mat men jag tror jag väntar en tjej :)
Kommer säkert gå bra! Tycker det där ser ut som babymage. Ser ut som min i vecka 15, och den försvann aldrig så det var inte tarmar :)
Åh, en så gullig mage! Tycker typ redan att den ser ut som en liten, men riktig bebismage.
Ja men tror jag hade ännu större i v.11 för då va min mage fortfarande svullen men din svullnad ser ut att gått ner. Sen höll sig magen ganska lik i många veckor faktiskt tills den tog ordentlig fart Ingo vecka 17.
Men om du känner på magen med fingrarna är den mjuk eller hård?