Inlägg från: Malin 845 |Visa alla inlägg
  • Malin 845

Gravida från Tempar/Fertility Friend

Bäbiiiis skrev 2017-02-21 20:33:18 följande:
    Ja om du klarar av att vänta några dagar är det nog klokt.
    Får bli fredag då :)
  • Malin 845
    hoppitossa skrev 2017-02-21 20:37:16 följande:

Då får jag anse att BIM är passerat utan konstigheter, jag tycker lutealfasen är 14 dagar medan FF tycker 15. Så nu är det skönt att det imorgon är DPO16. :)

Min bim har passerat med, då min lutealfas är 13 dagar så skulle mensen kommit idag :) känns skönt att ha passerat bim :) är på äl+15 imorgon :)
  • Malin 845
    hoppitossa skrev 2017-02-21 20:47:57 följande:
    Det är ett första litet delmål att passera. Jag har inte tagit något digitalt än men jag köpte ett igår. Tänkte jag ska vänta till i typ slutet av första veckan eller andra veckan i mars innan jag tar det. Hoppas ditt slår om snart. :)
    Ja verkligen :)
    Har ju tyvärr börjat med clearblue digital nu, så är svårt att sluta, haha ;) ska nog dock vänta ett tag innan jag testar igen när jag väl fått 2-3 v :)
  • Malin 845

Nu vet jag absolut att det är supertidigt än att börja tänka på detta och att mycket kan hända fortfarande. Men jag är en person som tänker 100 steg i förväg och jag vet att ni diskuterat nipt här i tråden.

Vad kostade det för er som gjorde nipt?
    Måste man boka in det långt i förväg?

Kommer få åka till Göteborg om vi i så fall väljer att göra det, men undrar om det inte är värt det! Vill ju veta om det är friskt!

• Malin 845

Är idag lugnare då jag fick 2-3 veckor nu på morgonen :) ibland är det bra att sambon tjatar till sig saker! :) tänkte inte ta den idag men han ville verkligen det :P

• Malin 845
    Skywalker skrev 2017-02-22 07:58:12 följande:
    Åh vad härligt att se! <3

Jag är nojig idag för jag känner iiiingenting. Måste också ta ett nytt test snart.
    Ja det känns underbart!! :) <3
  • Malin 845
    frestelsen skrev 2017-02-22 08:32:28 följande:
    Glöm inte som jag sa förut malin, att mitt cb slog om till 3 sent.. inte förns i vecka 6 tror 5+6 eller om de va 6+2.. jag vart ju nojjig och testade massa digitala. Så vänta nu till du tar ett digitalt.. för din egen oros skull <3
    Ska tänka på det! Tar det lite lugnt nu, och avvaktar innan jag tar nästa cb :)
    Är ju hela tiden orolig för att hitta blod på pappret och så, men känner ändå en liten trygghet i att fått 2-3 v på digitala :) <3
  • Malin 845
    Skywalker skrev 2017-02-22 07:58:12 följande:
    Åh vad härligt att se! <3

Jag är nojig idag för jag känner iiiingenting. Måste också ta ett nytt test snart.
    Glömde svara på ditt! Men ta ett test till, för att få det svart på vitt? :) kommer göra oron lättare!
  • Malin 845
    Hallonfrossa skrev 2017-02-22 08:44:39 följande:
    Ah men härligt Malin :)
    Ja det går ju åt rätt håll iaf :)
Svar på tråden Gravida från Tempar/Fertility Friend