• uppsala76

hur hanterar man en badboy?!

Under 1 månads tid har jag träffat en muskulös, tuff tatuerad kille. Vi har alltid träffats hemma hos honom. Han har stundvis varit väldigt mysig för att i nästa stund vara helt off. Vi har haft lite mys med kyssar och smek. Nu är han off efter ett tjafs i fredags morse, jag ville säga god morgon och kramas ordentligt innan jag gick, vilket gjorde honom skit sur!? han slänger ur sig att jag ältar och att det aldrig kommer att fungera.  Jag sa till han att jag faktiskt dejtar andra och skyndade mig till honom för att vara m honom. Ville markera att han inte kan bete sig hur som helst!! Men då blev han sur och skrek, va fan dejtar du andra snubbar för? Veckan innan hade han varit tydlig med att berätta att  han inte vet hur han vill ha det mellan oss, Till saken hör att jag är kär i denna och vill inte ha ngn annan men har Ingen aning hur man ska gå till väga eller hur jag ska bete mig då det mesta jag gör/säger är fel! ! Varken han eller jag har hört av oss till varann sedan dess. 2 dagar känns som en evighet :(

• Svar på tråden hur hanterar man en badboy?!
  • Lemt77

Känns kanske inte som nån att satsa på. Har han sagt att han inte vet hur han vill ha det med er dessutom.. I början är man ju jätterädd för att jaga bort den andra. Om man är intresserad på riktigt. Då säger man inte så... Det finns nog nån bättre för dig.. Efter så kort tid så borde allt bara vara bra tänker jag?

• viseversa

Omg är ni 14 år eller? Väx upp båda två. Satsa på en trevlig normal kille. Varför svansar du efter honom för?

• Brunhilde

Uh, man hanterar dem inte alls. Man flyr! Bad boys mister sin attraktionskraft i samma takt som man själv mognar.

En velpotta som dessutom vill göra anspråk på äganderätt över dig känns inte riktigt stabil.

Låt det svalna ett tag, utan att du hör av dig och när det gjort det fortsätter du dejta andra.

• uppsala76

Jag vet ju att det är helt galet att vilja ha ngn som får en att mer må dåligt än bra, men mitt hjärta har fastnat!! och jag vill chansa och gå vidare, men hur fångar man tillbaka hans intresse?

• Brunhilde
    uppsala76 skrev 2016-01-24 09:45:19 följande:
    Jag vet ju att det är helt galet att vilja ha ngn som får en att mer må dåligt än bra, men mitt hjärta har fastnat!! och jag vill chansa och gå vidare, men hur fångar man tillbaka hans intresse?
    Lyssna på vad förnuftet säger. Du kommer inte vilja ha hans intresse i längden. Om det är så svårt redan nu, hur kommer det bli senare när första förälskelsen gått över?

Vet att det är jobbigt när man är mitt uppe i det. 
  • S c h n a

Nej men nej. Nej, nej, nej. Bara nej. "Hjärtat" är inte helt frikopplat från förnuftet, det är det aldrig. Tänk om för allt i världen.

• Zarch

Har ingen vana med den sortens karikatyrbuse i den privata atmosfären, men finns flera nyanser av brunt bajs så viss erfarenhet har man väl.

Men man ska nog vara rätt "fucked up" själv för att lyckas trollbinda "idioter" eller så ska man väl ha ett destruktivt undergivet sätt för att palla med?!

Nej det går bort, vet inte hur gammal du är men är du inte nykläckt så får du nog nyktra till.

• uppsala76

Tack för era ärliga svar, inte vad jag hade väntat mig men ni har alla rätt!! :)

Svar på tråden hur hanterar man en badboy?!