• 1900920802

Bidrottninggele? :)

Hej. Vi har försökt bli gravid i 8 månader. Är dålig att få i mig vitaminer osv. Har läst om appiforce, munk peppar, protesterall kräm och rosenrot. De jag undrar är om man kan köpa allt å ta de samtidigt eller om man ska använda en av de tillskotten? Att de kanske kan bli för mycket för hormonerna att ta flera? :)

• 1900920802
    ensamärstark skrev 2016-01-29 11:59:46 följande:

Jag äter kvinna multivitamin från Apoteket, o nu apiforce samt så dricker jag grapefruktsjuice varje morgon. Jag tycker det räcker så ;) jag hade nog börjat med en sak i taget om jag var du

Ok! Har du märkt nå skillnad sen du tog appiforce? :)

Jo de är väl bäst de :) hur mkt ska man ta och när ska man börja ta de å när ska man sluta? :)
  • 1900920802
    ensamärstark skrev 2016-01-29 16:48:38 följande:

Den enda skillnad jag märker än sålänge är att jag har ganska ordentlig mensvärk. Men läste fler som fick så o det stör mig inte ;)

Har ju inte ätit så många dagar ännu.

Jag tar en kapsel varje kväll innan läggdags. Från mensens första dag tills ett par dagar efter ägglossning :)

Ok vad bra! :) köpte de idag så tog första kapseln på kvällen så får man se om de blir nån skillnad :) hon på hälsokost lät otroligt positiv till appiforce!
Svar på tråden Bidrottninggele? :)