• Anonym (Galen)

sex med min brors gravida fru?

Hej!

Jag har litet problem eller nått. Det är så att jag har en dröm om att ha sex med en gravid tjej/kvinna och jag själv vet att jag inte kan göra någon med barn. Jag vill prata med min bror om detta. Men det är svårt. Jag har olika scenarion och idéer. Men jag vet inte hur nära man kan prata med sin bror om olika saker. Jag har tidigare nämt om att jag tänder på gravida. Men jag vet inte om han minns det, då vi var så pass berusade.

Jag vet att det är en känslig fråga och jag vet att det kanske inte kanske faller i god jord. Men jag börjar bli galen på mina tankar och jag har en önskan om att få detta gjort nån gång och veta hur det känns mm.

Jag vet att tjejen kan vara extra kåt. Jag vet att tjejen tappar total lust osv. Det är jag inte främmande för. Samt att man kanske inte har sex med sin mans bror. Men ibland vill man bara fråga och hoppas på det bästa. Så snälla kom inte med en massa moralpredikningar. Jag vill bara höra om det kan vara möjligt eller om jag är helt fel ute att prata med sin bror. Prata kan man. Men sedan?

• Svar på tråden sex med min brors gravida fru?
  • 100kgpappa

Chansen att din bror tänder på tanken att någon annan ska sätta på hans gravida fru är rent statistiskt liten.

Att han vill att hans bror ska göra det ser jag som i princip obefintlig. Och då har vi inte ens tagit ibeaktande vad den gravida frun har att säga om saken...

Ställer du den frågan kommer det högst troligt att påverka din relation med din bror på ett mycket negativt sätt, kanske tom att han bryter kontakten med dig.

Den fantasin får du försöka leva ut med ett par som du inte är släkt med är mitt råd.

Ovanligt, men det finns gravida par som söker killar för trekant.

• Anonym (Galen)
    100kgpappa skrev 2016-01-26 10:03:46 följande:

Chansen att din bror tänder på tanken att någon annan ska sätta på hans gravida fru är rent statistiskt liten.

Att han vill att hans bror ska göra det ser jag som i princip obefintlig. Och då har vi inte ens tagit ibeaktande vad den gravida frun har att säga om saken...

Ställer du den frågan kommer det högst troligt att påverka din relation med din bror på ett mycket negativt sätt, kanske tom att han bryter kontakten med dig.

Den fantasin får du försöka leva ut med ett par som du inte är släkt med är mitt råd.

Ovanligt, men det finns gravida par som söker killar för trekant.

Hej igen! Jo tanken har slagit mig också. Men vi har pratat om det tidigare om att jag just tänder på gravida tjejer/kvinnor. Men jag har en tanke. Om att prata om vad jag nämnde för typ x antal år sedan.
  • 100kgpappa

Lägg upp det ytterst varsamt isåfall...

• Anonym (nonono)

glöm det bara. ställ inte frågan. Leta efter någon annan. 

• MrFlex
    Anonym (Galen) skrev 2016-01-26 10:08:36 följande:
    Hej igen! Jo tanken har slagit mig också. Men vi har pratat om det tidigare om att jag just tänder på gravida tjejer/kvinnor. Men jag har en tanke. Om att prata om vad jag nämnde för typ x antal år sedan.
    På vilket sätt är det en förmildrade omständighet att ni talat om att du tänder på gravida kvinnor? Det är säkerligen något din bror kan förstå och acceptera, no big deal.

Att du tänder och vill ha sex med HANS gravida fru är något helt annat. Verkligen något helt annat!

Säg aldrig ett ord om detta till honom om du är rädd om er relation. Allvarligt...
  • Anonym (Äckel)

Vadå så hans fru har ingen talan i saken? Hon är hans ägodel som han ska låna ut till dig menar du?! Dock tror jag du får en snyting av din bror om du kommer med en sån fråga. Och åter igen. Han bestämmer inte vem som ska ligga med henne. Det bestämmer hon och ingen annan.

• Anonym (Galen)

Jag funderar om och om igen. Jag vet att våran relation är ibland knepig. Men samtidigt säger han att han älskar mig. En gång när jag skulle skjutsa honom. Så slog tanken att stanna på ett ställe och prata. Men det blev aldrig så. Jag har funderat och läst era råd. Jag ska prata dels med en annan person om några dagar och höra med vad denna person säger.

• Anonym (Galen)
    Anonym (Äckel) skrev 2016-01-26 10:20:58 följande:

Vadå så hans fru har ingen talan i saken? Hon är hans ägodel som han ska låna ut till dig menar du?! Dock tror jag du får en snyting av din bror om du kommer med en sån fråga. Och åter igen. Han bestämmer inte vem som ska ligga med henne. Det bestämmer hon och ingen annan.

Först frågar jag min bror, sedan så kanske vi tillsammans pratar med hans fru. Jag har inget något skrivet i sten. Jag vet inte. Självklart ska hon också vara med och bestämma. Jag har inte sagt rakt ut att min bror ska bestämma. Upp till båda!
  • Anonym (Suck!)

Jamen vilken bra ide! De kommer säkert att bli helt kåta av bara tanken!

• Anonym (nonono)

hm...svårt att avgöra om du verkligen menar allvar här eller bara trollar till det lite!?...älskar dig...hm, ja som din bror och för att ni är bröder antar jag, vad trodde du!?...låter hur skruvat som helst om du frågar mig. 

Svar på tråden sex med min brors gravida fru?