sex med min brors gravida fru?
Hej!
Jag har litet problem eller nått. Det är så att jag har en dröm om att ha sex med en gravid tjej/kvinna och jag själv vet att jag inte kan göra någon med barn. Jag vill prata med min bror om detta. Men det är svårt. Jag har olika scenarion och idéer. Men jag vet inte hur nära man kan prata med sin bror om olika saker. Jag har tidigare nämt om att jag tänder på gravida. Men jag vet inte om han minns det, då vi var så pass berusade.
Jag vet att det är en känslig fråga och jag vet att det kanske inte kanske faller i god jord. Men jag börjar bli galen på mina tankar och jag har en önskan om att få detta gjort nån gång och veta hur det känns mm.
Jag vet att tjejen kan vara extra kåt. Jag vet att tjejen tappar total lust osv. Det är jag inte främmande för. Samt att man kanske inte har sex med sin mans bror. Men ibland vill man bara fråga och hoppas på det bästa. Så snälla kom inte med en massa moralpredikningar. Jag vill bara höra om det kan vara möjligt eller om jag är helt fel ute att prata med sin bror. Prata kan man. Men sedan?