• Tindra85

Två embryon insatta olika dagar, blöder rd 5

Hej alla kämpar,

Har efter 3 misslyckade ET och ett FET nu fått köra vidare privat och håller till på Nordic i Malmö.

Fick ett 3dagars ('perfekt') insatt förra måndagen och sen en blastocyst ('perfekt') på onsdagen, en till frysen. Förhoppningarna var höga!

Nu sitter jag här en vecka senare rd 7 och blöder som jag gjort alla andra misslyckade försök. De ömma brösten försvann igårkväll men ömmar liiiite igen idag, men blöder färskt och magkänslan säger att det är kört. Tog gravtest bara för att...som var negativt så klart.

Någon med solskenshistoria.. Eller delar den bittra sanningen... D

• Svar på tråden Två embryon insatta olika dagar, blöder rd 5
  • Tindra85

Tack tjejer,

Har fortsatt blöds lite grann, men ingen mensblödning direkt, utan mycket mindre. Trodde garanterat det va kört igår morse när det droppade ner på toa, men det e mycket tunnare än vanligt, dock inte bara flytningar liksom...mer brunt nu igen och brösten ömmar vidare...

Jag slutade ta lutinus i måndags, då jag gav upp. Samtidigt har vi plussat på ett fet en gång helt ostimulerat och utan progrestoron som dock slutade i ma, men jag tänker att skulle där vara något så kanske det går ändå. Jag blir så psykiskt nedkörd av att se blod på crinone eller lutinus-pipan :(

De andra försöken har jag börjat blöda på rd 10 (allts alltid under tiden man tagit progresteronet... så jag har i mitt lilla läkarhuvud (haha) också kommit fram till att jag tror min kropp inte gillar det..

Har ni hört någon annan som gjort ET på två olika dagar? Jag har inte hittat någon tråd alls :/

Stort grattis Cyanena! Hoppad allt går bra och njut :)

• Tindra85

Men jag vill inte blöda mer :( dåkommer jag ju blöda ut vari sig jag vill eller inte som de andra gångerna...tänker jag mig.

Pia skulle ringt tillbaka i måndags också men det har hon inte gjort :/

• Tindra85

Har slutat blöda nu, ta i trä, och har pratat med Nordic. De lät inte oroade över att jag hoppat lutinusen någon dag eftersom den ändå blödde ut - så de lät inte oroliga så då aka jag inte heller va det har jag bestämt mig för :)

ska köra på över helgen och sen se nästa vecka :)

Svar på tråden Två embryon insatta olika dagar, blöder rd 5