Inlägg från: nnnnnnnn |Visa alla inlägg
  • nnnnnnnn

Problemfrukostar

en dextrosol eller bananbit i sängen, direkt vid väckningen, kan trigga hungern. Värt att testa en vecka eller två. Det finns dextrosol både med citronsmak och exotisk smak, min stora gillar exotisk mest.

• nnnnnnnn
    Piela skrev 2016-01-26 22:02:37 följande:

Pastella: Jo den gillar han... och mamman är lite för snål att köpa den till vardags. Dom är ju tokdyra. Min kille älskar sötad Oatleys havregurt men ogillar den naturella. Jag gillar inte att ge bara sötade alternativ men hur ska man göra när den naturella smakar som den gör. Inte ens jag gillar den ju! Men smothie på Havremjölk, banan och Hallon/blåbär eller likn bär, blir jättesöt och god och den gillar min kille när jag gör den till fikat. Jag har testat (för några år sedan med havregryn och någon torkad frukt, aprikos tror jag. Mixades och blev gott

Här kommer superspararens knep - den med mangosmak finns på 1-litersförpackning. Men mina ville ha den i "rätt förpackning" så jag diskade småflaskorna och fyllde på! Om man dricker i glas så luktar det så mkt havre att man känner smaken tydligare, så den är godare med sugrör från småflaska.
    Men det är samma dryck!
Svar på tråden Problemfrukostar